يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۰۶ ب.ظ

🌱

- نگو هیچکس منو دوست نداره، بگو من خودمو دوست دارم

- نگو من شکست خوردم و از پس اینکار برنمیام، بگو اینکار سختیه اما من به تلاشم ادامه میدم

- نگو وای من چقدر احمقم، بگو اوه، اشتباه کردم!

- نگو من آدم بدی هستم، بگو من یک کار بدی انجام دادم

- نگو من هیچوقت کاری رو درست انجام نمیدم، بگو من هنوز از پس اینکار برنیومدم.

- نگو من هیچوقت به اندازه کافی خوب نبودم، بگو من همینطوری که هستم کافی ام


مهمترین صحبت های ما در طول روز صحبت هاییه که ما با خودمون داریم!

یک کلمه اشتباه در گفتگوی درونی میتونه عزت نفسمون رو کاهش بده

پس به این گفتگوی درونی بیشتر دقت کنیم.


|کریستوفرمراک|

بدون دیدگاه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">