پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۰، ۰۷:۳۴ ب.ظ
اگه روزی دختر دار بشم و ببینم داره با یک پسر چت میکنه یا حرف میزنه:
بهش توهین نمیکنم و مجبورش نمیکنم رابطشو قطع کنه.
مثل یه دوست کنارش میشینم و ازش میخوام درمورد رابطش باهام حرف بزنه
بهش نمیگم پسرا گرگن و ازش سو استفاده میکنن در واقع اول براش توضیح میدم که…
عشقو علاقه میتونه خیلی زیبا و سازنده باشه و هرکسی لیاقت یه رابطه سالم و خوب رو داره . بهش میگم قدر احساساتش بدونه و برای هرکسی خودش رو به آب و اتیش نزنه . من به دخترم یاد میدم اول از همه مراقب روان و عزت نفس خودش باشه.

من دخترم رو محدود و سرکوب نمیکنم تا راهی که من میخوام رو بره من عاشقانه در کنارش راه میرم تا خودش‌رو  پیدا کنه!
۴نظر ارسال شده است.
  1. ᴺᵃᶳᵗᵃʳᵃᶰ ‌
    ᴺᵃᶳᵗᵃʳᵃᶰ ‌
    ۱۶ دی ۰۰، ۱۹:۴۲
    ولی من علی‌رغم میل باطنیم، حس میکنم هرچی واسه همه مشاور روابط بودم، قراره برینم تو رابطه های دختر بیچاره‌م :)))))
    • sepid.v ~|
      😂😂😂😂مشاور روابط
  2. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۱۷ دی ۰۰، ۰۹:۵۹
    سلام. سلام.سلام:).
    ملت یادبگیرید😅❄
    • sepid.v ~|
      سلام سلام :)
      پست آموزشی بود بیشتر تا احساسی😂😂
  3. هیچکس  ...
    هیچکس ...
    ۱۷ دی ۰۰، ۲۲:۲۴
    آی بابا من اولسام : من بودم اول میرفتم صفر تا صد پسررو در میاوردم ببینم دخترم مثل پدرش عاقل و باهوش هست ؟ که مطمعنا هست بعدش با خیال راحت میومدم خونه میخوابیدم
    البته بعد خواب به این فکر فرو میرفتم که من چه اشتباهی انجام دادم به من نگفته ...
    • sepid.v ~|
      بنظرم بیشتر هدفت رسیدن ب خوابیدنه بود تا هدایت بچت نه؟؟😂😂
  4. هیچکس  ...
    هیچکس ...
    ۱۸ دی ۰۰، ۱۷:۱۴
    😂 مثل این که لو رفتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">