دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۳۰ ب.ظ

تو را نمی دانم،

اما من دلم روشن است

به تمام اتفاقات خوب در راه مانده،

به تمام روزهای شیرین نیامده،


به لبخندی که یک روز بر لبمان می نشیند،

به اجابت شدن دعاهایمان،

به برآورده شدن آرزوهایمان،

به محو شدن غمهای دیرینه مان.


 

من دلم روشن است.

یک روز کسی از راه می رسد،

پای حرفهایش می ایستد

و دیگر ترس از دست دادنش را به دلهایمان راه نخواهیم داد.


روزی از راه می رسد

و ما برای یک روز هم که شده آنچنان که باید، زندگی می کنیم.

آری،

من دلم روشن است...


[حاتمه ابراهیم زاده]

بدون دیدگاه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">