جمعه, ۱۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۱۹ ق.ظ

می خواهم به راه تو عاشق بمانم و عاشق بمیرم!
حتی اگر که کفر گویم، ایمان شکسته و کافر بمیرم!
به راهی می روم بعد از این که پا در آن نهاده باشی!
مرید توام حتی اگر به مسجد نباشدُ به میخانه بمیرم!
سهم من از دنیا یک تار موی تو گر باشد نخواهم چیز دیگری!
آن لحظه که نگاه تو را ببینم برای غیر از تو هرگز نمی میرم!
من ماه دارم، یتیم نیستم ماه من در زمین است!
دوستت دارم به من گفته، باید برای ماه خودم بمیرم!
شعر من می خواند عاشق چشمان اون هستم!
گر به شعر من آه گوید به آه او همین اینک بمیرم!
سالها از پس هم آمدن و رفتن، نبود او به خانه!
چراغ خانه ام روشن کند به شبی تاریک نمیرم!
به من مصطفا گفته دوستش دارم و می داند!
از این پس مال او باشم، خدایا به راه او بمیرم!

 

«مصطفی رسولی»

۲نظر ارسال شده است.
  1. پوریا قلعه
    پوریا قلعه
    ۱۱ تیر ۰۰، ۱۰:۰۳
    سلام
    خوشحالم میشم به وبلاگم سر بزنی و روی مطلبی که دوست داری یدونه نظر ارسال کنی 😊🙏🏻

    http://7ilife.blog.ir
  2. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۱۱ تیر ۰۰، ۲۱:۱۹
    سلام.سلام.سلام... .:).
    روح افزا هستن این شعرا و البته قشنگ.... .؛).
    • محمدرضا ...
      سلام ... وقتتون بخیر ...
      مرسی ... قشنگ می‌بینین ... 🌹🌸🌷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">