چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۰۴ ق.ظ

^ ^
شده در حنجره ات بغض گلو گیر شود؟
به تلاطم برسی، حسِ تو   تحقیر شود؟

شده دلتنگ شوی،  اشک   امانت  ندهد؟
زخمیِ عشق شوی، قلب تو زنجیر شود؟

شده ویرانه شوی، بال و پرت بسته شود؟
نتوانی بروی،   عشق   زمین گیر  شود؟

شده آرام  ترین آدمِ این  شهر  شوی؟
وقتی احساسِ تو با فاصله تعبیر شود؟

👤فرشته تشکری

۸نظر ارسال شده است.
  1. Fatemeh Karimi
    Fatemeh Karimi
    ۱۹ خرداد ۰۰، ۱۰:۰۹
    چه زیبا **
  2. Mohammad Montaseri
    Mohammad Montaseri
    ۱۹ خرداد ۰۰، ۱۰:۴۱
    بسیار زیبا و تلخ
  3. لیلا هستم
    لیلا هستم
    ۱۹ خرداد ۰۰، ۲۰:۲۹
    سلااااااام 😍😍😍😍😍😍😍😍😍 وااااای چه قالب خوشگلی منم دلم خواست یهو 😁😂🙈 خیلییییییی قشنگه خودت طراحی کردی ؟؟؟؟
    عااااااالیه تبریک میگم
    شعرت هم بسیار زیبا بود حالم رو خوب کرد 🥰
    • sepid.v ~|
      سلام سلااام😃😃
      مرسیییی چشات خوشگل میبینه😁😊
      اره کلا منو محمدرضا درستش کردیم (که البته محمدرضا استاده من هیچی بلد نیستم)😂😂
      خوشحالم که حالتو خوب کرد عزیزم🥰😘
  4. لیلا هستم
    لیلا هستم
    ۲۰ خرداد ۰۰، ۰۱:۰۹
    از چشت افتاد تکراری شد خواستی عوضش کنی بدیش منم یکم استفاده کنم 😂😂😂😂😂😂😂😂
    • sepid.v ~|
      😂😂😂
      والا خبر ندارم شاید محمدرضا کدشو توی وبلاگ آسمانم بزاره 
      حرفی در این مورد نشده..
  5. لیلا هستم
    لیلا هستم
    ۲۰ خرداد ۰۰، ۰۱:۴۹
    یعنی خودت مشکلی نداره قالبت رو یکی دیگه هم استفاده کنه ؟
    • sepid.v ~|
      قالب که مال من نیست🙄
      مال وبلاگمونه 
      اما خب در واقع سازندش محمدرضاست...فعلا نیست که بگه دوست داره کد رو بزاره یا نه . بخاطر همون نمیدونم قصد داره چیکار کنه😁
  6. لیلا هستم
    لیلا هستم
    ۲۰ خرداد ۰۰، ۱۹:۳۹
    نه عزیزم چه مشکلی آخه
  7. لیلا هستم
    لیلا هستم
    ۲۱ خرداد ۰۰، ۱۰:۱۶
    جواب سوال قبلی رو دادم عزیزم
    پرسیدی یعنی خودت مشکلی نداری کسی از قالبت استفاده کنه
  8. لیلا هستم
    لیلا هستم
    ۲۴ خرداد ۰۰، ۱۶:۱۹
    سلام ببین من الان تازه متوجه شدم چه سوتی ایی دادم
    خودم پرسیدم یعنی مشکلی نداری کسی قالبتو استفاده کنه بعد دوباره خودم اومذم جواب دادم به سوالم 😂 😐😂 😐😂 😐
    نمیدونم چی شد که فکر کردم اون سوالو تو از من پرسیدی
    به هرحال معذرت میخوام ببخشید 🌹 🙏 🌺
    • sepid.v ~|
      سلام
      والا منم فکر کردم سرکارم گذاشتی😂😂
      فداسرت❤🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">