پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۲۴ ب.ظ

میدانی جان دلم

خیلی ها میگویند عشق شهریار حسابی ناب بود

میگویند ای کاش کسی شبیه شهریار ما را میخواست

ولی من ترجیح میدهم عشقمان شبیه شاملو باشد

تو بخواهی،من هم بخواهم

شهریار یک عمر، تنها و یک تنه خواست

من این عشق را نمیخواهم

اما به تو قول میدهم

تو احمد باشی

بیدرنگ، یک عمر آیدا خواهم شد ...


• سیما امیرخانی

۲نظر ارسال شده است.
  1. محمد 17
    محمد 17
    ۲ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۰۴
    منم شاملو. البته من کلا عاشق نیستم، یعنی هستم ولی خب تعریفی که من از عشق دارم اصل و والاش فقط خداست، و بعدش تو بین انسان ها عشق به خونواده، ولی الان من عاشق خونوادم، ایران و ادبیاتم. سه عشق من، و ازدواج کنم ایشالا ۴ تا میشه
    (متاسفانه به درجه ی عشق به خدا نرسیدم‎☹)
    • sepid.v ~|
      البته کمتر کسی به اون درجه رسیده..
  2. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۵۵
    سلام. سلام.سلام... :)
    چه قشنگ بود،به به،به به... :)
    • sepid.v ~|
      سلام :)
      قشنگ خوندین..ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">