يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۰، ۰۳:۱۲ ب.ظ

 این با عشق فرق داره.

من عاشقت نیستم،من معتقدم به تو.

که آدم توی این دنیای هچل هفت باید لااقل به یک چیزی معتقد باشه.

یک تعلق، دست آویز، امید.

تو مثل احیای بعد از مرگی، که بعدِ هر تموم شدن با فکر کردن بهت بشه ایستاد.

بشه دوباره شروع کرد.

گفتم حضور تو واسه من تو این دنیا ، معجزه میکنه..

من ایمان دارم به تو!

🤍

۳نظر ارسال شده است.
  1. محمد 17
    محمد 17
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۴۷
    تو.......
  2. 00:00 :.
    00:00 :.
    ۳۰ فروردين ۰۰، ۰۰:۲۸
    :)
  3. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۳۰ فروردين ۰۰، ۰۸:۴۱
    سلام.سلام.سلام.... :)
    چه عالی،... :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">