پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۰۳ ب.ظ

من صبورم اما

به خدا دست خودم نیست اگرمی رنجم

یا اگر شادی زیبای تو را

به غم غربت چشمان خودم میبندم

من صبورم اما

چه قدَر با همه ی عاشقی ام محزونم

و به یاد همه ی خاطره های گل سرخ

مثل یک شبنم افتاده ز غم مغمومم

من صبورم اما

بی دلیل از قفس کهنه ی شب می ترسم

بی دلیل از همه ی تیرگی رنگ غروب

و چراغی که تو را از شب متروک دلم دور کند

من صبورم اما

آه ، این بغض گران

صبر چه می داند چیست


༄حمید مصدق༄

۴نظر ارسال شده است.
  1. 00:00 :.
    00:00 :.
    ۱۲ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۲
    :)
  2. محمد 17
    محمد 17
    ۱۲ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۰
    با صبر بسیاری از مشکلات ما حل میشه اما کی صبر داره؟؟
  3. آیســ ــان
    آیســ ــان
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۰۵:۱۰
    =))
  4. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۰۸:۴۹
    سلام سلام سلام
    بسیار دلپذیر.... :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">