شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۲۶ ق.ظ

دیروز به یه قسمتی از کتابی تو وبلاگ دوست عزیزم خوندم که واقعا خیلی به دلم نشست :

عشق من به تو، به هیچ چیز شبیه نیست: تو برای من همه ی زندگی، همه ی امید، همه ی دنیا شده ای. نقش تو، در ذهن من، همه چیز را می زداید و جانشین همه چیز میشود. واقعیت قضیه یک سخن بیش نیست: تو، یا مرا به آسمان خواهی برد یا به گورستان، اما تا هنگامی که زندگی و امکان زندگی هست، باقی چیزها حرف مفت است. من با تو میخواهم آسمان را فتح کنم. 

|کتاب مثل خون در رگهای من|

|نامه های احمد شاملو به آیدا|

|برگرفته شده از وبلاگ رنگ حیات|

۳نظر ارسال شده است.
  1. RE GA
    RE GA
    ۱۱ بهمن ۹۹، ۱۰:۳۰
    :)
  2. فآطم ..
    فآطم ..
    ۱۱ بهمن ۹۹، ۱۲:۰۵
    خیلی قشنگ بود :)
  3. یاسمن گلی:)
    یاسمن گلی:)
    ۱۱ بهمن ۹۹، ۱۴:۰۴
    من این کتابو خوندم فوق العاده زیباست نامه های احمد شاملو به آیدا :)
    • sepid.v ~|
      منم تو فکرشم که بخرمش ، راستش فاطمه جان که میزاشتن خیلی خوشم اومده ازش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">