جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۹، ۰۴:۵۶ ب.ظ

 بنظرم اوج عاشق بودن تو این اهنگ ابی نمایان شده

وقتی که میگه :

اهل کدوم دیاری

کجا تو خونه داری

که قبله‌گاهم همونجاست

یا اونجای آهنگ که میگه

خسته ی دین و دنیا ملحد و کافر هستم

توئی تو مذهب من

من تورو میپرستم...

:)

 ☆شما کدوم قسمت رو دوست داشتین؟!

۹نظر ارسال شده است.
  1. RE GA
    RE GA
    ۳ بهمن ۹۹، ۱۷:۱۸
    معین خودش به تنهایی عشقه کجا نداره
    • sepid.v ~|
      وای وای😂😂😑😑
      چه داستانی دارم من با معین و امید
  2. RE GA
    RE GA
    ۳ بهمن ۹۹، ۱۹:۵۴
    تو جواب بده ب من کی با این دوتا داستان نداره؟
  3. RE GA
    RE GA
    ۳ بهمن ۹۹، ۲۰:۰۲
    بعضیا خوب بعضیا بد یکسایی هم هر دوتا
  4. RE GA
    RE GA
    ۳ بهمن ۹۹، ۲۰:۰۳
    حالا داستان تو چیه؟ با کدوم خوبه با کدوم بده؟؟
    • sepid.v ~|
      خب واقعیت از صداشون خوشم نمیاد ولی متن اهنگاشونو گاها دوست دارم
      و وقتی اهنگشون یا موزیک ویدیوشون میاد درجا باید ردش کنم
  5. RE GA
    RE GA
    ۳ بهمن ۹۹، ۲۰:۰۵
    ایشالا که دیگه بد نباشه و خوب بشه داستانت
    • sepid.v ~|
      اصن بد باشه 😂😂
      اونم ی گوشه واس خودش خوشه دیگه
  6. RE GA
    RE GA
    ۳ بهمن ۹۹، ۲۰:۱۳
    مهم این هستش که خودت خوش باشی
    • sepid.v ~|
      اگر خدا بخواد 🙏
      و مهم اینه که خودمون و اطرافیانمون و مردممونم خوش باشن
  7. RE GA
    RE GA
    ۳ بهمن ۹۹، ۲۰:۱۷
    هر کسی اول باید خودش خوش باشه تا بتونه یک نفرو خوش کنه وگرنه خوش کردن این همه جماعت کار هییییچ کسی نیست. از خودت شروع کن
    • sepid.v ~|
      بله اینم حرفیه..
      اما من به شخصه هر وقت حالم خوبه باز ی درصد از قلب و مغزم درگیر خوشی عزیزامو مردممه
  8. RE GA
    RE GA
    ۳ بهمن ۹۹، ۲۲:۳۳
    اینکه خودخواه نیستی خیلیم خوبه ولی به شرطی که خودتو فراموش نکنی به شرطی که اونقدر غرق خوشحال کردن بقیه نشی که خودتو ازیادت بره یادت بره خودتو دوست داشته باش بیشتر از بقیه اونوقت کسی نمیتونه ازدیوارت بالابره و تورو زیر خودخواهیاش نابود کنه اول از هر چیزی خودتو ببین در کنار خودت بفکر بقیه هم باش نه اینکه همه رو جلو بندازی و دیگه جایی واسه خودت باقی نمونده باشه
  9. RE GA
    RE GA
    ۳ بهمن ۹۹، ۲۲:۳۷
    امیدوارم بشه یه برچسب مهم برات که بچسبه به بالای دیوار دلت و هرگز فراموشت نشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">