پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰ ق.ظ

کسی را دوست داشتن یعنی از او حمایت کردن؛

در کلام و در رفتار،

در شادمانی و در اندوه. 

کسی را دوست داشتن،

یعنی از آرامشِ او مراقبت کردن. 

به همین سادگی، 

و البته به همین سختی.‌.‌.

۶نظر ارسال شده است.
  1. Alireza z.i
    Alireza z.i
    ۲۵ دی ۹۹، ۱۱:۰۵
    عشق از دور آسونه ولی خیلی دشواره...
    • sepid.v ~|
      قطعا وقتی حس بشه تمام معانی تغییر میکنه...
  2. Sŧεℓℓą =]
    Sŧεℓℓą =]
    ۲۵ دی ۹۹، ۱۱:۴۱
    آه جمله ی آخر ...
  3. سین دال
    سین دال
    ۲۵ دی ۹۹، ۱۲:۰۵
    آیا سپیده ی خودمان هستی؟؟
    • sepid.v ~|
      آیا سپیده ی خودتان چه کسی است؟!😂😁
  4. سین دال
    سین دال
    ۲۵ دی ۹۹، ۱۴:۴۳
    death1woman.blog.ir

    این سپیده نیستی آیا؟
    شما دو نفر مجزا هستین؟؟
    قبلا به من کامنت دادی؟
    من اشتباهی شما رو یه نفر می دونستم؟؟؟؟
    • sepid.v ~|
      ببخشید ولی باید بخندم😂😂😂
      نه من انقدر هنرمند نیستم🙄
      ایشون یه سپیده دیگست من یه سپیده دیگه
      ولی فکر کنم به شما کامنت دادم قبلا
  5. سین دال
    سین دال
    ۲۵ دی ۹۹، ۱۵:۵۷
    باید برم کامنت هات رو بخونم دوباره!

    همه رو با این تصور که همون سپیده ای جواب دادم :/

    کلا یه لحظه بهم ریختم!
    • sepid.v ~|
      😂چیزی نشده که حالا...
      نگران نباشین. از این ب بعد مهمه ک متوجه شدین دیگه من این سپیده‌ام
  6. آقای آبی
    آقای آبی
    ۲۵ دی ۹۹، ۲۰:۵۵
    👌👌👌
    و حتی به همین زیبایی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">