جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۹، ۰۵:۴۰ ب.ظ

اومده میگه: 

-خانوم میخری؟

گفتم:

+اگه بیای یه بازی کنیم اره چرا که نه!

-بازی؟؟ یعنی نمیخری؟؟

+اره...بیا یکیشو انتخاب کن و بده به من ، اگر واقعیت بود و خوب درومد یکی دیگه ام میگیرم . 

یدونه رنگ صورتی مونده بود، داد بهم...

بازش که کردم ، دیدم به به!

بعدی رو داد بهم...

+اگه الان اونم باز کنم که میشه دوتا چیز متفاوت! جذابیت نداره که

اونو بزار باشه بعدا باز بفروشش

دیدم یکم قیافش درهم شد و اومد زود بره

+هنوز نگفتی چند بودن؟؟

-هرچی دوست داشتی بده

+واسه یدونش ۱۰ خوبه؟

-گفتم که هرچی دوست داری

+خب من الان کیفمو نیاوردم تو جیبام همین انقده. بعدا باز دیدمت بیشتر میخرم من خیلی فال دوست دارم...

ی لبخند دندون نما زد.

-باشه همیشه میام که ببینمت بخری 

پول جفتشو با یه ماسک دادم بهش

+اگه دفعه بعد ببینمت ماسک نزده باشی دیگه هیچیاااا

خندید گفت:

-دستت درد نکنه،باشه


دلم قنج رفت واسه خندش :)

پی نوشت: راستی ، واقعا فال خوب و به جایی بود...!

۳نظر ارسال شده است.
  1. Sŧεℓℓą =]
    Sŧεℓℓą =]
    ۱۹ دی ۹۹، ۱۸:۵۷
    امیدوارم واقعا یه روزی موفقیت رو در آغوش بگیری (((=
    منم دلم فال خواست :/
    • sepid.v ~|
      ممنونم..همچنین⚘
      منم همیشه میخرم خیلی جالبه
  2. محمد منتصری
    محمد منتصری
    ۱۹ دی ۹۹، ۲۳:۱۲
    به به
  3. امیر  +
    امیر +
    ۲۱ دی ۹۹، ۱۱:۳۳
    چرا دو بیت هست کلا؟ :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">