شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۹، ۰۷:۲۷ ب.ظ

نمیدونم چرا ولی هر وقت که از همه چی بریدم و خستم.کلافم حوصله هیچیو ندارم‌ ، وقتی میبینمت از این رو به اون رو میشم.

تو دوره امتحانا حس میکنم واجبه که هر روز ببینمت و پیشت باشم چون وقتایی که داغونم و درسو میزارم کنار ، تنها کسی که میتونه دوباره زندم کنه خودتی...

واقعا نمیدونم چه سرّیه...این چه اشتیاقیه !

۱۰نظر ارسال شده است.
  1. زری ...
    زری ...
    ۱۳ دی ۹۹، ۱۹:۳۴
    دل من داند و من دانم و دل داند و من.....


    خب...چون خبر درست حسابی ندارم باید بگم که کیلیلیلی ؟
    یا نباید بگم ؟
    البته فکر نمی کنم...
    خب ، بیخیال... همون ادامه بیت باشه :"))
    • sepid.v ~|
      بله بله...
      اگه منظور از کیلیلیلی اینه که کی؟
      باید بگم پدربزرگ عزیزتر از جان
  2. زری ...
    زری ...
    ۱۳ دی ۹۹، ۲۰:۱۰
    آری ممنانتم
    فضولی داشت فشار می آورد :"))))
    • sepid.v ~|
      ذهنت کجاها رفففف راستشو بگو😂😂
  3. Sŧεℓℓą =]
    Sŧεℓℓą =]
    ۱۳ دی ۹۹، ۲۱:۳۰
    پدر بزرگ ؟ چه جااالب =")))
    • sepid.v ~|
      اوهوم..
      جور خاصی نوشتم؟ همه فکر دیگه کردین؟
      😬🙄😂
  4. Sŧεℓℓą =]
    Sŧεℓℓą =]
    ۱۳ دی ۹۹، ۲۱:۴۱
    نه کلا الان هر کی پست این مدلی بذاره ... پسر باشه فکر میکنیم مخاطبش دختره ، دختر باشه فکر میکنیم مال پسره :/
    • sepid.v ~|
      پس دفعه بعد ذکر میکنم😂
  5. Vɪᴏʟᴇᴛ シ︎
    Vɪᴏʟᴇᴛ シ︎
    ۱۴ دی ۹۹، ۰۰:۱۶
    از بس همه از شکست عشقی یا از این جور چیزا نوشتن(خودمم جز همین دسته م البته مخاطب متنام توی یه دنیای دیگه زندگی میکنه و واقعی نیس🤭)
    که وقتی یکی مینویسه اصلا فکرمون جای دیگه نمیره
    اره حتما ذکر کن😂
    • sepid.v ~|
      خب هر کسی با توجه به علایق قلبیش دست به نوشتن میزنه و اصلا هیچ اشکالی نداره
      ولی پستای عاشقانم جدا اینا جدا😂😂
      اره حتما باید بگم اینجوری نمیشه 
  6. فاطمه حسینی
    فاطمه حسینی
    ۱۴ دی ۹۹، ۰۵:۰۸
    😂😑منم قصدم بود بیام بپرسم کییی
  7. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۱۴ دی ۹۹، ۰۹:۱۶
    سلام سلام سلام

    بله پدر بزگ.چه زیبام نوشتید.

    منم یکم اینجور فکر کردم... :)
    • sepid.v ~|
      سلام 😊
      ممنونم..
      همه اونجوری فکر کردن😂
  8. MM 17
    MM 17
    ۱۴ دی ۹۹، ۰۹:۱۸
    خب درست بود دیگه. مخاطب یک پسر(منظور یک مرد) بود. 😂😂
    خدا سایه شون رو بالا سرتون نگه داره.🌷💐
    • sepid.v ~|
      صرفا پسر و مذکر بودنه دلیل بر مرد بودن نیست..
      اما خب از دیدگاه من مخاطبش پدربزرگم بود که واقعا مرده

      ممنونم خدا همه بزرگتر هارو برامون نگه داره 🧡
  9. MM 17
    MM 17
    ۱۴ دی ۹۹، ۱۲:۱۶
    خب منم واسه همین گفتم مرد
    ایشالا
    • sepid.v ~|
      بله...ممنون ازتون😊😊
  10. یاسمن گلی:)
    یاسمن گلی:)
    ۱۵ دی ۹۹، ۰۰:۴۸
    یه جور خاصی نوشتی اشتب برداشت کردم :دی تو کامنتادیدم پدربزرگ جانه:))
    • sepid.v ~|
      جدا خیلیییی چیزه؟😂😂
      فکر نمیکردم اینجوری بشه..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">