جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۰۱ ب.ظ

شور دیدارت اگر شعله به دل ها بکشد

رود را از جگر کوه به دریا بکشد


گیسوان تو شبیه ‌است به شب اما نه!

شب که اینقدر نباید به درازا بکشد



خودشناسی قدم اول عاشق شدن است

وای بر یوسف اگر ناز زلیخا بکشد


عقل، یکدل شده با عشق، فقط می ‌ترسم

هم به حاشا بکشد هم به تماشا بکشد


یکی از ما دو نفر کشته به دست دگری‌است

وای اگر کار من و عشق به فردا بکشد


زخمی کینه ی من! این تو این سینه ی من

من خودم خواسته ام کار به اینجا بکشد


حال با پای خودت سر به بیابان بگذار

پیش از آنی که تو را عشق به صحرا بکشد


|فاضل نظری|

۹نظر ارسال شده است.
  1. زری ...
    زری ...
    ۱۲ دی ۹۹، ۱۵:۰۲
    خداوندا
    یعنی اصلا شعرای جناب نظری یه چیز دیگه اس 😍😍😍😭
  2. Sŧεℓℓą =]
    Sŧεℓℓą =]
    ۱۲ دی ۹۹، ۱۵:۰۷
    سپیده چقدر اون ۹۹ دنبال کننده‌ت رو مخمه ! یکی رو پیدا کن دیگه XD
    • sepid.v ~|
      لعنتی هی روند رو مخ داره
      ۹۹ ، ۱۰۰، ۱۰۲ ،۹۹ ،۱۰۱
      نمیدونم چرا اینجوری میکنن😐🤭
  3. Sŧεℓℓą =]
    Sŧεℓℓą =]
    ۱۲ دی ۹۹، ۱۵:۱۵
    ۱۰۰ که خوبه ! این ۹ ها خیلی رو مخن :/
    • sepid.v ~|
      بیا یکیووو بفرسسسس😭😭😭😂😂😂
  4. Sŧεℓℓą =]
    Sŧεℓℓą =]
    ۱۲ دی ۹۹، ۱۵:۲۵
    حیف یه اکانت دیگه ندارم دنبالت کنم !
    اگه دنبالت نکرده بودم الان میکردم صدتایی میشدی ! نهههههه اون موقع میشدی همین ۹۹ !!! خدایا من چرا دارم گیج میزنم!
    میخوای آن فالو کنم بشی ۹۸ بعد هر وقت ۹۹ شدی بیام دنبالت کنم ؟ D:
    • sepid.v ~|
      😂😂😂نهههه نمیخاد
      بزار متفاوت باشم🤪🤪🤪
  5. زری ...
    زری ...
    ۱۲ دی ۹۹، ۱۷:۱۳
    عاممممم
    من دنبال کنم بشی 100 نفر ؟ :")))
    • sepid.v ~|
      عه تویی؟
      نه نمیخاد باو ۱۰۰ و ۹۹ چ فرقی داره
      هرکی دوست داشته باشه دنبال میکنه هر کی نخواد نه دیگه
      شوخی بود فقط😉
  6. زری ...
    زری ...
    ۱۲ دی ۹۹، ۱۷:۴۵
    نه خب با اون یکی اکانت بیان ...
    این یکی که هستش...
    نگووو 100 خیلی عدد رند و خوبیه :"))))
  7. زری ...
    زری ...
    ۱۲ دی ۹۹، ۱۷:۵۱
    یوهووووو
    درست شد :دی
  8. زری ...
    زری ...
    ۱۲ دی ۹۹، ۱۷:۵۸
    آری دو تا اکانت دارم
    یه موقع هایی به درد میخوره :")))
    مثل الان...
    یا موقع اضافه کردن قالب های دلخواه...(چون با اکانت زری 5 تا قالب ام پره دیگه نمی شه اضاف کرد ؛ دلم هم نمیاد حذفشون کنم)
  9. Sŧεℓℓą =]
    Sŧεℓℓą =]
    ۱۲ دی ۹۹، ۱۸:۱۲
    یوهوووو !!! صدتایی شدنت مبااااارک D:
    آنفالو نکنن صلوات !
    • sepid.v ~|
      بزن دس قیشنگرهههه
      مرسی مرسیی😁🥳💃
      اللهم صل علی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">