دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۹، ۰۷:۵۵ ب.ظ

فوووت...

فووووت....

فوووووووت....

بیا شمعارو فوت کن😀

وایسا قبل از هرچیزی،یه چیزیو بهت بگم که هیچوقت یادت نره!

درسته که خیلی خونسردی و حرصمو در میاری😒

درسته که نقش مادرِ مادربزرگمو بازی میکنی😫

درسته که خیلی حرفا دارم باهات که قابل انتشار نیست🤐

ولی بدون!

تنها باشی ، دوست دارم

پیشم باشی،دوست دارم

امروز تولدته...

رفیق ، هرجا باشی دوست دارم 🥰

😍تولدت مبارک بهترین😘


۱۵نظر ارسال شده است.
  1. آرتـــمیس  -
    آرتـــمیس -
    ۸ دی ۹۹، ۲۰:۱۳
    تولدش مبارککک^_^
  2. . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    ۸ دی ۹۹، ۲۰:۴۰
    🥺🥺🥺😍😍 فدات برم که آدم نمیشییی😍😂

    لاو یو جیگر*----*❤❤❤

    بپر بغلمممم از راه دوررر😭😍🤗🤗💋
    • sepid.v ~|
      از اول فرشته بدنیا اومدن اصن
      دیدی؟ چق لعنتیه دوس داشتنیم
      هعی خدا هعی
      از خدا شاکیم انقد منو عسل افرید گناه دارن بنده های دیگه خب 

      دولا شو بپرم رو کولت😂😂😂
  3. . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    ۸ دی ۹۹، ۲۰:۵۶
    نکبت دیوانه😂😂❤

    خبه خبه سقف ریخت بِچِه
    کم نوشابه باز کن واسه خودت😕😂

    من کمر دارم لابد؟ رهایم کننن😂😂
    • sepid.v ~|
      😂😂

      از بعععضیا یاد گرفتم

      کمر نداری؟😶🤭🤫اخی...
  4. . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    ۸ دی ۹۹، ۲۱:۳۷
    بعضیا کیه؟🤔
    من که نمیشناسم🤷‍♀️

    زهرمارررر😂
    • sepid.v ~|
      میگم بت😂😂

      نگران شدم اصن...کار فاطیه😂😂
  5. . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    ۸ دی ۹۹، ۲۱:۵۸
    حله😂

    آخ آخ اون که...😂
    سرش سلامت بچم😂🤪
    • sepid.v ~|
      چ عمیق گفتی😂😂
      ایشالا ایشالا
  6. هیچکس  ...
    هیچکس ...
    ۸ دی ۹۹، ۲۲:۲۵
    😂 سانسور نکن نکن نکن افاش کن دوست پسرشو شوهرشو حتی اون بچه تو بغل و شکمشو هم افشا کن سانسور تا کی من ک میدونم 😂😂
    • sepid.v ~|
      😂😂😂باز این اومد پته نسیو ریخ رو اب
      چطوری تو
  7. هیچکس  ...
    هیچکس ...
    ۸ دی ۹۹، ۲۳:۰۸
    😂 من و دیدی نباید بپرسی چطوری من هر موقع هستم خوبم 😂 ب جاش بپرس مثلا این بچه تو شکم نسترن چند ماهشه 😂
    یا بپرس شوهر اولش کیه ؟ 😂
    یا بپرس چند وقته از همچیش مطلعی 😂
    • sepid.v ~|
      خب خداروشکر خوبی😂😂
      😂😂😂اره والا تو بهتر از من خبر داری
      حالا شوهر اولش کیه🤨🤔

  8. . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    ۸ دی ۹۹، ۲۳:۳۶
    @هیچکس
    از دوستان خودمونه بنده خدا😂
    خبری نیس خیالت راحتتت
    • sepid.v ~|
      کییییی😐 چرا من خبر ندارممم😐😂
  9. زری ...
    زری ...
    ۹ دی ۹۹، ۰۰:۱۹
    تبریک منم بهش برسون....
    • sepid.v ~|
      چرا خودت نمیرسونی خب🙄😐
      باشه حتما، مرسی😊🧡
  10. امیررضا ...
    امیررضا ...
    ۹ دی ۹۹، ۱۱:۳۲
    منم تبریک میگم :)
  11. . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    ۹ دی ۹۹، ۱۱:۵۰
    حسنو میگم دیگ

    @زری مرسی♥️

    @هیچکس

    کو بچه 😕
    کو شوهر 😕
    برو حرف واسه دختر بی گناه مردم درست نکن نکبت
    • sepid.v ~|
      عااااهاااا

      نچ نچ...انکار نکننن 
  12. . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۴۵
    سپیده نذار تو وب خودت دهنم باز بشه هااااا
    • sepid.v ~|
      ب ر ب ب😂😂
      منو تهدید میکنی؟
      دو شاخه ی من کو
  13. . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    ۹ دی ۹۹، ۱۶:۴۳
    عجببببب

    پس بذار رفقا بفهمن ک اونی ک اره ، تویی ن من=)))
    • sepid.v ~|
      عییییزم ، دخترمممم، نسترن جااان، بیا برو سر درست
      عه...مگه فردا امتحان نداریم ما
      زشته سنبلم برو درستو بخون
  14. . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    ۹ دی ۹۹، ۱۹:۵۲
    هاه 😎
    دیدی زورت نمیرسه؟😂💃
  15. . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    ۹ دی ۹۹، ۲۱:۲۷
    خو وا کن
    چی میخوای بگی مثلا :!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">