چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۳۱ ب.ظ

صبح امروز کسی گفت به من : " توچقدر تنهایی"

گفتمش در پاسخ : " تو چقدر حساسی..."

تن من گر تنهاست،دل من با دلهاست

دوستانی دارم بهتر از برگ درخت

که دعایم گویند و دعاشان گویم

یادشان در دل من،قلبشان منزل من

صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق!

تو دلت سبز،دلت سرخ،چراغت روشن!

چرخ روزیت همیشه چرخان...

نفست داغ..تنت گرم..دعایت با من..


[منتسب داده شده به سهراب سپهری]

۸نظر ارسال شده است.
  1. ع‍ی‍نک ...
    ع‍ی‍نک ...
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۶:۴۴
    سلام :)

    اگه این منم که می‌گم این شعر از سهراب سپهری نیست!
    اینم از اون شعرای تحریف شده است که تو همه سایتا به سهراب منتسب داده شده ولی از سهراب نیست!
    • sepid.v ~|
      سلام
      شما به هر حال تو این زمینه مهارت و اطلاعات بیشتری دارین
      نمیدونم والا...فکر میکردم از شعرای سهراب باشه..
      اگر شاعرش رو خبر دارین لطفا بگین ادیت کنم
  2. ع‍ی‍نک ...
    ع‍ی‍نک ...
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۶:۵۸
    نه متاسفانه نمی‌دونم شاعرش کیه! متاسفانه از اون شعراست که پیدا کردن شاعرش کار خیلی سختیه!
    فقط می‌دونم که از سهراب نیست :) خب شما می‌تونید اون پایبن بنویسید:"منتسب داده شده به سهراب سپهری" این طوری حداقل بهتره :))
    • sepid.v ~|
      بله درستش کردم
      ممنون از اطلاعتون🙃🙃
  3. . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    ۱۲ آذر ۹۹، ۱۹:۲۶
    جون بهم اصن😂❤
    • sepid.v ~|
      کی گف تو به خودت بگیری اصن😒😐
  4. . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۰:۴۷
    پس کی بگیره هاااان؟🤨🤨🤨
    ن بگووووو
    خجالت نکشش
    • sepid.v ~|
      ها ؟
      چی؟ چیشده؟
      تو کی ای؟

  5. . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    ۱۲ آذر ۹۹، ۲۲:۵۶
    دستم بهت برسه سپیده😐
    کشتمت
    • sepid.v ~|
      دستت نمیرسه تلاش نکن الکی 
      بشین پا درسات ...ل
  6. . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    ۱۳ آذر ۹۹، ۱۱:۱۴
    خادتی
  7. . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    ۱۳ آذر ۹۹، ۱۳:۵۷
    الکی نگو باشههه
    چون نوبت منه بزنم برق ن تو🤪
  8. . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
    ۱۳ آذر ۹۹، ۱۸:۵۴
    نوبتیههه
    • sepid.v ~|
      ولم کن الن عربی شورو میشه😐
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">