دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۵ ب.ظ
+ اگه دل به دل راه داره!!  پس چرا؟!
_ چی چرا؟!
+ من بی تو پریشان و تو انگار نه انگار!!
۳نظر ارسال شده است.
  1. عاطفه -
    عاطفه -
    ۱۰ آذر ۹۹، ۱۵:۱۴
    سپیده؟! آیا من رو یادت هست؟!.
    (: تو همون سپیده ی گروه تلگرامی؟!. حالت چطوره؟! (: .
    • sepid.v ~|
      سلاااام خوبی😃
      بله که یادم هست .. اوهوم همونم😁
      چخبرا ، کم پیدایی نیستی
  2. عاطفه -
    عاطفه -
    ۱۰ آذر ۹۹، ۱۵:۴۴
    عه! سلآم (= خوبم. خوبی؟! خوش می گذره؟!.
    سلامتی و هیچ و پیچ! :/ :-)) می گذرونم. آره بابا حال ندارم بنویسم واسه همین کم پیدام (: . خودت چه کارا می کنی؟! سالمی!!؟. از گروه و بچه ها چه خبر؟!.
    • sepid.v ~|
      منم خوبم... خوش که !🙄
      با درس درگیرم شدید
      مدرسمم شهریور شروع شد دیگه از گروه اومدم بیرون 
      خبر ندارم ازشون
      ولی چنتا از اعضا ام که کلا از بیان رفتن😕😕
  3. عاطفه -
    عاطفه -
    ۱۰ آذر ۹۹، ۱۵:۵۸
    آخ! امان از درگیریه درسی. خدا بهمون صبر زلیخا!! و عمر نوح بده!!. چه بد. از هیچکدومشون خبر نداری؟!. من دلم هواتونو کرد گفتم بیام سرکشی و چاق سلامتی ((-= .
    مراقب خودت باشیا (: باشه؟!. از خودتم می نویسی یا احوالتو از پستات بفهمم؟!.
    • sepid.v ~|
      از خودم خبر دارم 😂
      و الانم از تو
      از محمدرضاهم خبر دارم ، خوبه
      دیگه کیا بودن؟؟🤔🤔 ماه بانوام مینویسه هنوز ، رفیق نیمه راهم هست
      توام مواظب خودت باش عزیزم🙃❤
      گهگاهی شاید بنویسم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">