يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 زیست شناس ها میگن که ♡ یه عضو از بدنه.... !

ریاضی دان ها میگن ♡ فقط معکوس یکی از اعداده.... !

عارف ها میگن ♡ فضای روحانی درونه انسانه... !


میخوام بگم... واسه عاشقا فرق نداره که از نظر بقیه ♡ چیه...

عاشقا ♡ ندارن ! 

جمله ی غریبیه؟! نه نیست...

چون ♡ شون رو جای دیگه ای جا گذاشتن...

این دل که عاشق بشه ، پر میکشه واسه دیدن چشمهای معشوق...

طاقت نداره که حتی یه ثانیه گرمای دست یار و حس نکنه...

اما....امان از روزی که عاشقی بی معشوق شه و بشه زنده ی مرده!

اونوقته که ، این دلِ بی چاره ی بی صاحاب دلتنگی میکنه و هیچ درمونی نداره جز معجزه...

معجزه ای به دست دلبر !

 

۶نظر ارسال شده است.
  1. Mobina ‌‌
    Mobina ‌‌
    ۲ آذر ۹۹، ۰۰:۰۹
    😞👌
  2. محمدرضا ...
    محمدرضا ...
    ۲ آذر ۹۹، ۰۰:۱۶
    چقدر خوب نوشتم ... مرسی خودم ... 😁😊😂 ... موافقم باهات ...
    • sepid.v ~|
      تو نوشتی دیگه؟؟؟😂😂
      نچ نچ دروغگو دشمن خداس😂😂
  3. محمدرضا ...
    محمدرضا ...
    ۲ آذر ۹۹، ۰۲:۳۳
    واقعا؟
    پس اگه اینطور باشه همه ما یه روز دروغ گفتیم و همه ما تقریبا دشمن خدا هستیم ؟
    • sepid.v ~|
      بله بله
      ن دیگه دقت کن گفتم دروغگو یعنی دیگه همیشه داره دروغ میگه😐😂
      حالا تو ک اینجوری نیستی اصطلاحه 😂😂
  4. Sepideh Adliepour
    Sepideh Adliepour
    ۲ آذر ۹۹، ۰۶:۱۰
    اصلا این قلب واقعا موجود بی چشم و روییه
    همه زحمتشو ما می کشیدم بعد پابند یه از خدا بی خبر دیگه میشه...
    • sepid.v ~|
      اره واقعا🙃
      امان از دل...
  5. -- | --
    -- | --
    ۲ آذر ۹۹، ۱۳:۳۴
    اینجا چه می‌کنی مرد جوان؟ :|
    موجبات گیجی وِی را فراهم آوردی :|
    • محمدرضا ...
      😁😂 ... دارم در مورد دل می‌نویسم خب ... با خودم ... 👍
      + خب آره یه کم گیج کننده هست ... ولی اینجا کافه دلتنگی هست ... دلم تنگ بودم اومدم پیش کافه چی ... اونم قبول کرد اینجا کار کنم ... منم با دلتنگی‌ها شریک شدم ... 😊👍

      + خوبه که هنوز توی این محیط هستی و می‌بینمت ... امیدوارم خوش باشی ... و دوباره پست‌هات رو ببینم ... 😊🌷🌹
  6. sepid.v ~|
    sepid.v ~|
    ۲ آذر ۹۹، ۱۸:۲۸
    عجب توصیفی کردی محمدرضا🤔
    در جواب -- | -- 🙄😄
    • محمدرضا ...
      از اثرات مثبت کافه دلتنگیه دیگه ... صاحاب کافه ... 😁👍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">