يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۲۸ ب.ظ

از بس که خدا عاشق نقاشی بود

هر فصل به روی بوم، یک چیز کشید 

یک بار ولی گمان کنم شاعر شد

یک گوشه ی دنج رفت و پاییز کشید

🍂🍁

۴نظر ارسال شده است.
  1. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۲ آذر ۹۹، ۲۱:۳۲
    سلام سلام سلام
    واقعا عالی بود👌👌👌درسته
    • sepid.v ~|
      سلام وقت بخیر
      ممنونم😊😊
  2. Alireza z.i
    Alireza z.i
    ۲ آذر ۹۹، ۲۳:۲۹
    یه‌جا خوندم «پاییز، بهار دوم ساله». غیر از این، فکر می‌کنم خدا عاشق یه کسی بوده که این فصل رو روی بوم نقاشی کشیده، بس که عاشقانه‌ست این حال و هوا...
    • sepid.v ~|
      پاییز بهاریست که عاشق شده است... :)
      اره واقعا خیلی حس و حال خوبی داره
  3. apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
    apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
    ۳ آذر ۹۹، ۰۸:۴۶
    چرا پاییز اینقدر خواهان داره؟! -___-

    + من توی پاییز فقط می‌خوام نارنگی بخورم و تا کله برم زیر پتو و بخوابم. عجیب کسل میشم توی این فصل.
    (خمیازه میکشد)
    • sepid.v ~|
      اخه واقعا فصل قشنگیه... نیست؟
      بارون و اون رنگ برگا و کلا..

      خوابیدنه زیاد ک اثرات فصل بهاره🤔چیجوری شد؟؟😄
  4. apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
    apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
    ۳ آذر ۹۹، ۰۸:۵۱
    منکر قشنگیش نمیشه شد ولی...
    بارون بهاری که قشنگ تره :/ اون شبنمای صبح. برگ سبز هم قشنگ تره؛ نیست؟!

    درقضا پرانرژی ترین ورژن من توی بهاره.
    • sepid.v ~|
      کلا من همه فصلارو دوست دارم ولی خب ... زاده ی پاییزم و قطعا پاییزو بیشتر علاقه دارم😁😁
      ولی خب بارون بهاری ام خیلی خوبه و من عاشق عیدم(عید بی کرونا البته🥴)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">