چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰ ق.ظ

 برای آرزوهای محال خویش می‌گریم

اگر اشکی نمانَد، در خیال خویش می‌گریم

شب دل کندنت می پرسم آیا باز می‌گردی؟

جوابت هرچه باشد، بر سوال خویش می‌گریم


نمی دانم چرا اما به قدری دوستت دارم

که از بیچارگی گاهی به حال خویش می‌گریم


اگر جنگیده بودم، دستِ‌کم حسرت نمی خوردم

ولی من بر شکست بی جدال خویش می‌گریم


به گردم حلقه می بندند یاران و نمی دانند

که من چون شمع هرشب بر زوال خویش می‌گریم


نمی‌گریم برای عمر از کف رفته‌ام، اما

به حال آرزوهای محال خویش می‌گریم


🔸️فاضل نظری 

 

۹نظر ارسال شده است.
  1. دانیال 17
    دانیال 17
    ۲۱ آبان ۹۹، ۱۱:۰۱
    چقدر این شعر رو دوست دارم. ممنون
  2. فاطـــღـــمـه ツ
    فاطـــღـــمـه ツ
    ۲۱ آبان ۹۹، ۱۲:۴۸
    هعییییییی :)

    +تو این وبلاگ همش باید هعیییی گفت. شعر قشنگیه :)
    • sepid.v ~|
      :)))

      😂تقصیر فاضل نظریه
  3. Stella =]
    Stella =]
    ۲۱ آبان ۹۹، ۱۸:۱۴
    وی نیز با نظر @ فاطـــღـــمـه ツ موافق میباشد ...
    • sepid.v ~|
      یعنی خوبه؟؟؟ امیدوار باشم یا ناراحت؟
  4. Stella =]
    Stella =]
    ۲۱ آبان ۹۹، ۱۸:۵۳
    یعنی آدم هی دلش میخواد نظر بده ، ولی از بس خوبه نمیدونه چی بگه ! پس میگه هعییییی ... =)
    • sepid.v ~|
      خداروشکر😊😊😊(چیزذوق شدم اصن..)
      مرسی مرسی
  5. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۲۱ آبان ۹۹، ۱۹:۲۹
    سلام سلام سلام
    فاطمه خانم راست میگن...هی باید گفت هییی.
    خیلی خوب بود...هم متن و هم موسیقی👌
    • sepid.v ~|
      سلام وقت بخیر
      😊😊مررررسی ازتون
      خیلی خوشحالم که همه خوششون اومده
  6. Stella =]
    Stella =]
    ۲۱ آبان ۹۹، ۲۰:۳۴
    تا باشه از این چیز ذوقی ها ! ×__×
    در اصل الان فاضل نظری باید خوشحال باشه ! D:
  7. Stella =]
    Stella =]
    ۲۱ آبان ۹۹، ۲۰:۵۳
    عه یه چیزی !
    الان دو نفرید ؟ سپیده و شما یا چی ؟! 0__0
    • sepid.v ~|
      الان من سپیده ام😐🙄یا چی؟
  8. Stella =]
    Stella =]
    ۲۱ آبان ۹۹، ۲۱:۰۰
    مگه این وبلاگ مال سپیده نیست ؟ :|
    • sepid.v ~|
      خب دیگه من سپیده ام...
      محمدرضا نویسندمه
      فک کنم تو این مورد شک داری😂😂
  9. Stella =]
    Stella =]
    ۲۱ آبان ۹۹، ۲۲:۴۳
    عه خودتی :/
    آخه وقتی پست کردی ، ستاره‌ت که روشن شد ، عکس آقا محمد رضا بود @-@
    • sepid.v ~|
      اره دیگه گفتم ک نویسندمه
      بعد انتشار این پستو محمدرضا زده بود بخاطر همون عکسش اومده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">