چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۳۹ ق.ظ

امروز با کل خانواده اعم از پسردایی زندایی دخترخاله دایی و .... ویدیو کال گرفتیم...

همه عیدو تبریک میگفتن و به رسم احترام از دایی بزرگ شروع کردن به ترتیب به پدربزرگ و مادربزرگم عیدو تبربک گفتن و دور هم ۳۷۹۰۸۷۵۳۳۴ بار خدارو شکر کردیم واسه بودن جفتشون.

یهو زندایی بزرگم زد زیر گریه و گفت قبل از کرونا حداقل با سنگ قبری که مامانم و بابام زیرش خوابیدن میتونستم حرف بزنم،الان دیگه اونم نمیشه‌...

منم که فوق احساسی تو این موارد سریع گریه ام میگیره(شایدم بخاطر تک فرزند بودنه :| بقیه که اینو میگن اما خب...کاش بودی و نمیتونستم به خودم بگم تک فرزند :) ) ولی خب میخواستم ترحم نشه و جلو خودمو گرفتم و همه ام سریع بحثو عوض کردن و از اتفاقای جالب این دوران قرنطینه حرف زدیم...

میخوام از همینجا براتون دعا کنم که عزیزاتون ، بزرگتراتون، ادمای خانوادتون پیشتون باشن...و هیچوقت حسی که امروز زنداییم داشت رو تجربه نکنین! (البته که...واقعیت اینه که هیچوقت کلمه درستی نیست واسه این جمله ، اما ...)


+خدا همه عزیزارو نگه داره :)

+حس میکنم زیادی آبکی بود روزنوشتم :/

+فکر کنم (!) دیر شده ولی عیدتون مبارک♡

۸نظر ارسال شده است.
  1. Alireza z.i
    Alireza z.i
    ۱۴ آبان ۹۹، ۰۱:۱۶
    اتفاقاً خیلی هم خوب و روون نوشتید. :) و همین‌طور مختصر و در عین حال مفید. :)
    ولی به عنوان یه تک‌فرزند، اون قضیه احساسی بودن توی چنین مواردی رو تکذیب می‌کنم. :|
    • sepid.v ~|
      اع واقعا؟ ممنون😄
      اع شماهم تک فرزندی؟؟ بله منم قبول ندارم اما خب اطرافیان میگن...
      والا یه سریا که من میگم تک فرزندم چشماشون میوفته تو دستشون و میگن  اصصصلا به رفتارات نمیاد بعدشم ک میفهمن میگن پس بخاطر همون احساسی ای :/
  2. Mobina ‌‌
    Mobina ‌‌
    ۱۴ آبان ۹۹، ۰۷:۴۹
    خداروشکر :)
  3. Sepideh Adliepour
    Sepideh Adliepour
    ۱۴ آبان ۹۹، ۰۸:۱۱
    عید تو هم مبارک(:
  4. محمد 17
    محمد 17
    ۱۴ آبان ۹۹، ۱۱:۰۴
    مبارک باشه. خب من که تک فرزند نیستم پس حرفی ندارم.
    منم تقریبا تو یه سری چیز ها احساسی ام. البته معمولا گریه ام نمیگیره. به جز یک جا. اونم معمولا روضه ی امام حسین و یا وقتایی که می رفتم حرمو الان که سخت تره به خاطر کرونا.
    نمدونم شما هام اینجورین یا نه ولی بابا مامانم الان علاقه زیادی به ویدیو کال پیدا کردن. فک کنم تازه کشف کردن!

    انشاالله.
    • sepid.v ~|
      ممنونم ازتون🌻
      من خیلی اشکم دم مشکمه😅توی عزاداری ها هم بله،اما خب حرم رو نمیدونم چون هنوز سعادتشو نداشتم..
      امان از مادرپدرها و واکنشاشون با فضای مجازی😅😅
  5. یاسمن گلی:)
    یاسمن گلی:)
    ۱۴ آبان ۹۹، ۱۳:۳۴
    عیدتون مبارک :)
    انشالا سایه ی همه ی عزیزانمون بالا سرمون باشه :) و قدرشونو یدونیم
    • sepid.v ~|
      ممنونم🥰🥰🥰
      ان شاء الله
  6. محمد 17
    محمد 17
    ۱۴ آبان ۹۹، ۱۴:۲۰
    جدی؟ یعنی نیومدین مشهد؟؟؟
    • sepid.v ~|
      بله...
      نه فقط تو بچگی بوده که یادم نمیاد
  7. زری ...
    زری ...
    ۱۴ آبان ۹۹، ۱۴:۲۵
    چین گدر خوب :)))

    ما اینم نداریم :)))
    تک و تنها نشستیم توخونه /:
    تک فرزندی چیز خوبی است ... برو حال کن باو !
    عیدت مبارک :)
    • sepid.v ~|
      اوهوم 😊
      خب بگیر😄
      شاید... !
      مرسی رفیق❤🥰
  8. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۱۴ آبان ۹۹، ۱۵:۴۰
    سلام.
    خوب بود.
    عید شمام مبارک😄
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">