سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱ ب.ظ

داشتم ادبیات میخوندم‌..

توی جاخالی ای که بین توضیح درسا هست، یه جمله ای نوشته بودم...

یادمه اونشب حالم خیلی بد بود و یه کار (شاید بشه گفت اشتباه!) کردم..

الان که باز داشتم مرور میکردم چشمم افتاد بهش

آرامش خاصی بهم داد♡

دریافت

۱۰نظر ارسال شده است.
  1. هیچکس  ...
    هیچکس ...
    ۶ آبان ۹۹، ۲۳:۳۳
    پ ه :/ شما دخی ها تو کتابتون چیا مینویسین ما پسرا(حداقل من یکی یکم استثنا (باقی +18😂) )​ چی :/ کتابای سال قبل من مثل صفحه شکلک های کیبورد میمونن :/ مثل همین :/ یا به توان چند رسونده شده اون
    • sepid.v ~|
      😂😂
      اونا قابل پخش نیستن اینجا
  2. Sahel  ‌‌
    Sahel ‌‌
    ۷ آبان ۹۹، ۰۰:۰۶
    😍😍👍👍
  3. Sepideh Adliepour
    Sepideh Adliepour
    ۷ آبان ۹۹، ۰۷:۳۷
    کتابای منم همین شکلیه/:
    همش پر نوشته پر شعر های یهویی
    مخصوصا کتاب ریاضیم😐😂
    • sepid.v ~|
      اره منم زیاد ازین کارا میکنم😂😂
      به به شعرای شماهم که...🥰
  4. محمد 17
    محمد 17
    ۷ آبان ۹۹، ۱۴:۰۶
    من تقریبا همه چیز مینویسم تو کتابام. شعر، ریش و سبیل گذاشتن واسه شخصیت ها، نقاشی، کارکاتور معلما، و برخی چیزا که نمیشه گفت😂
    خدایا خود را از همه به تو وابستم، نومیدم مکن بگیر دستم...
    • sepid.v ~|
      اونایی ک گفتین که صحیح...اون چیزایی ک نگیشه گفت خیلی کنجکاوم کرد😂😂
      اصن ی حدیث داریم 
      مومنی ک کنجکاوی را ز مومنی بکاهد،خداوند همون شعری که شما گفتی،نومید و اینا نمیکند
      منبع:خودم
  5. محمد 17
    محمد 17
    ۷ آبان ۹۹، ۱۴:۱۳
    خودتون که فهمیدید چرا من بگم 😂😂
    یعنی شما نمی نویسید یا کاریکاتور های .... تو کتابتون نمیکشین؟
    • sepid.v ~|
      یا ایها الناس😂کاریکاتور چیییی😂😂😂
      ن من نفهمیدم اصلا
      اصن به من میاد این کارا اخه😂
  6. محمد 17
    محمد 17
    ۷ آبان ۹۹، ۱۴:۳۵
    اصلا. من منظورم کاریکاتور های فرهنگی و هنری بود...
    • sepid.v ~|
      خداروشکر
      اها بله متاسفانه بلد نیستم فرهنگی😊
  7. محمد 17
    محمد 17
    ۷ آبان ۹۹، ۱۷:۵۲
    واقعا که. چرا بد برداشت کردید؟ پس دیدین خودتون کاریکاتور ها رو میکشین😅😅
    ولش کن. بحث تو جنبه ی مثبت باقی بمونه. همون فرهنگی. حیف شد
    • sepid.v ~|
      باور کنم یعنی برداشت من مورد داشت؟ حس نمیکنم اینجوری باشه هااا😂😂
      بمونه بله...حیف و صد حیف 
  8. زری ...
    زری ...
    ۷ آبان ۹۹، ۱۸:۴۰
    یعنی تمام کتاب های سال هشتم و نهمم پر جمله اس از خودم ////:
    • sepid.v ~|
      به به😂
      سرکار خانوم قلم بدست
      اون گوشیتم ی وقتا بدست بگیر مارو چک کن خواهر
  9. زری ...
    زری ...
    ۷ آبان ۹۹، ۱۸:۵۶
    خواهر گوشی که دستمونه ...
    منتها نه اون یکی :)
    فکر کنم اگه با این یکی شماره ام بهت پیام بدم عملا 3 تا شماره از داشته باشی :)))
    • sepid.v ~|
      😂😂عجب
      حسابی مشغولیا
  10. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۸ آبان ۹۹، ۱۱:۰۲
    سلام
    چه جمله قشنگی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">