پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۵۳ ب.ظ

+ عَبِد با این همه غدیش چجوری حرف دلشو بهت زد؟

- بعضی آدما با زبون حرفاشونو میزنن،بعضیا با چشماشون!
من حرفشو از تو چشماش خوندم :)
۵نظر ارسال شده است.
  1. Sepideh Adliepour
    Sepideh Adliepour
    ۱ آبان ۹۹، ۲۲:۰۵
    ای جان(:
    • sepid.v ~|
      نمیدونم سریالو میبینین یا ن...
      ولی عشق بینشون خیلی دلنشینه:)
  2. محمد 17
    محمد 17
    ۱ آبان ۹۹، ۲۲:۱۰
    در کل سریاله خوبیه. تقریبا همین نیم ساعت پیش داشتم نگاش میکردم. امان از خیانت...
    • sepid.v ~|
      من واقعا قلبا دوس دارم این سریالو...
      نمیدونم چه چیز خاصی توش وجود داره که انقدر جذبم کرده..
      امان !!
  3. محمد 17
    محمد 17
    ۱ آبان ۹۹، ۲۲:۲۲
    عشق و خیانت و البته هنر بازیگرا...
    • sepid.v ~|
      اون عشق واقعی ای که بینشون وجود داره رو واااقعا دوست دارم
      اون خیانتی که امشب برملا شد حالم رو بد کرد..
      ولی خب بله حق با شماست ، اون علاقه ای که نسبت به سارا رسول زاده داشتم و علاقه ب هنر بازیگری حسام منظور ،بی تاثیر نیست
  4. محمد 17
    محمد 17
    ۱ آبان ۹۹، ۲۲:۲۶
    حسام منظور رو من خودم خیلی دوست دارم. تو تئاتر که عالی بود تو سریال هم واقعا خوبه.
    • sepid.v ~|
      اره خیلی صمیمی و طبیعی بازی میکنه
      یادم رفت توی پاسخ قبلیم بگم ، من عاشق جنوب و لهجشم ..اینم تاثیر خیلی زیادی داره😄
  5. محمد 17
    محمد 17
    ۱ آبان ۹۹، ۲۳:۳۸
    دقیقا. من خودم عاشق بوشهرم البته. چند تا از بهترین رفیقام بوشهرین...
    • sepid.v ~|
      خیلی خیلی خیلی فضای خونگرم و مهربونی داره...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">