دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۲۶ ب.ظ

مرگ آن است که عشق تو توهّم گردد
آن‌که می‌خواست تو را، قسمت مردم گردد

 

یا که با سادگی عاشق شوی و چندی بعد
دل تو متّهمِ سوءِ تفاهم گردد

پیش آدم خبر از میوه‌ ممنوعه نبود
حیفِ عشق است که تعبیر به گندم گردد


اشکم افتاد به خاک و به خدا دیدن داشت
چه کسی دیده وضویی که تیمّم گردد؟

 

مثل یک برکه‌ی بی‌ماه فقط می‌خواهم
آن‌چنان غرق تو باشم که دلم گم گردد


باز هم حرفِ دلم را که نگفتم ... ! گفتم؟
عشق بهتر که همین‌گونه ترنّم گردد


|سید مهدی طباطبایی|
۵نظر ارسال شده است.
  1. Sepideh Adliepour
    Sepideh Adliepour
    ۲۸ مهر ۹۹، ۲۱:۳۰
    واییییی چقدر خوب بود شاعرش کیه؟
  2. محمد 17
    محمد 17
    ۲۸ مهر ۹۹، ۲۱:۴۱
    خیلی زیبا. یاد شعر فاضل نظری افتادم
    و البته محسن چاوشی
    لب تو میوه ی ممنوع ولی لبهایم
    هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند نشد
    • sepid.v ~|
      ممنون...
      محسن چاوشی رو نشنیدم اما شعر جناب نظری بله..زیباست!
  3. محمد 17
    محمد 17
    ۲۸ مهر ۹۹، ۲۱:۵۸
    جدی محسن چاوشی گوش نکردید؟
    • sepid.v ~|
      کلا ک گوش میدم..
      اهنگی ک ربط ب این شعر داشته باشرو گوش ندادم!
  4. عشق کتاب
    عشق کتاب
    ۲۸ مهر ۹۹، ۲۲:۰۳
    زیباست😁🌹
    • sepid.v ~|
      ممنون از حضورتون😊👌
  5. محمد 17
    محمد 17
    ۲۸ مهر ۹۹، ۲۲:۴۴
    آها. یه لحظه تعجب کردم. من اول بخاطر اشعار مولانا بهش علاقه مند شدم. یکی از برترین خواننده های پاپ ایرانه.
    • sepid.v ~|
      من خییییلیییی دوسش دارم
      واااقعا همه اهنگاشو ب هر نحوی باشه(شاد غمگین ...) دوست دارم و لذت میبرم از صداش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">