پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۴۷ ب.ظ

تسلیت میگم به همه دوست داران موسیقی فاخر و علاقمندان به صدای استاد شجریان ...روحشون قرین رحمت

دلبر رفت و دلشدگان را خبر نکرد !

۷نظر ارسال شده است.
  1. Mr.Ghost .14
    Mr.Ghost .14
    ۱۷ مهر ۹۹، ۱۶:۴۹
    مگه چند هفته پیش فوت نکرده بودن ایشون؟
    • sepid.v ~|
      نه حالشون بد بود و بیمارستان بودن گویا
      که امروز دیگه فوت کردن..متاسفانه
  2. هیچکس  ...
    هیچکس ...
    ۱۷ مهر ۹۹، ۱۶:۵۷
    :/ پهو خبر مرگ ایشون که روزی هزار بار میاد و ده هزار بار تکذیب میشه :/
    (من برم دو تا منبع معتبر بخونم )

    ++ خب رفتم خوندم برگشتم اینطوری بگم که تمام صفحه اینستای من شده عکس سیاه سفید ایشون
    تسلیت .
    • sepid.v ~|
      چند روز پیش یه سری اخبار غیرواقعی منتشر شد که ایشون فوت کردن اما فقط حالشون بد شده بود و تو کما بودن
      امروز متاسفانه فوت کردن و این خبر راست و قطعیه
      🖤🖤🖤
  3. Mr.Ghost .14
    Mr.Ghost .14
    ۱۷ مهر ۹۹، ۱۷:۰۱
    وایسید
    دوتا بودن
    محمد رضا شجریان مردن یا پسرشون؟
    نمیدونم من شاید اشتباه شنیدم :/
  4. فاطـــღـــمـه ツ
    فاطـــღـــمـه ツ
    ۱۷ مهر ۹۹، ۱۷:۱۱
    خدا رحمتشون کنه
    • sepid.v ~|
      روحشون شاد و یادشون گرامی
  5. Mr.Ghost .14
    Mr.Ghost .14
    ۱۷ مهر ۹۹، ۱۷:۵۷
    :(
  6. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۱۷ مهر ۹۹، ۱۸:۱۶
    عصرتا ن بخیر.:)
    تکان خوردم...:(
    باورم نشد....
    خداوند متعال بیامرزدش...
    یادشان گرامی.
    حیف بود....حیف و صد حیف....
    • sepid.v ~|
      عصرپاییزی شماهم بخیر..
      بله منم خیلی شوکه شدم
      دوست نداشتم همچین اتفاقی بیوفته اما خب...با تقدیر چه میشه کرد
      یادشون گرامی و روحشون شاد
      واقعا حیف بود!!
  7. زری ...
    زری ...
    ۱۸ مهر ۹۹، ۱۵:۳۸
    خدا رحمتشون کنه...
    من دیروز توی شوک بودم /:
    • sepid.v ~|
      تسلیت...
      اره واقعا منم مخصوصا ک خبر خیلی بد رسید بهم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">