سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۰۲ ب.ظ

‏من همیشه دوسِت داشتم!
اون وقتایی که باهام بحث میکردی سر اعتقاداتم ولی هیچ وقت مسخره نه، بیشتر :)

‏من همیشه دوسِت داشتم!
اون وقتایی که بدون حرف میفهمیدیم، بیشتر :)
۱۳نظر ارسال شده است.
  1. زری ...
    زری ...
    ۲۵ شهریور ۹۹، ۱۵:۱۵
    ای خدا سپید...
    اصلا ها ! کرم از خود درخته

    " فقط برای مسافرت..اونم با عشقم😂😂 "

    اینم از این پستت /:

    آی آی آی !
    • sepid.v ~|
      کوفت😂😂😂
      بابا خب مسافرت خارج با عمه مزه میده؟؟😄
      به جون نسترن هر چی باشه بهت میگم😂❤منتهی مشکل اینه چیزی نیست..
  2. apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
    apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
    ۲۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۳۰
    خب؛ منم یه ذره کرم بریزم...
    کی بیاییم عروسی؟! :دی قول میدیم فقط یه گوشه بشینیم...

    ++دوستان بیانی، یورش ببریم سمت تالار...
    • sepid.v ~|
      نسترن شیطنت کرده چرا رو من تلافی میکنییی😂😂😂
      بی مخاطب بود به جان نسترن😂😂

  3. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۵ شهریور ۹۹، ۱۷:۰۱
    عوضی جون من مگه باقلواعه هی تعارفش میکنی این و اون :/
    برو گامشو که تا سه هفته زدم برق
    • sepid.v ~|
      تو رو نگفتمممم که روانی😂😂
      یه نسترن دیگه بود🤣
  4. apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
    apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
    ۲۵ شهریور ۹۹، ۱۷:۰۶
    نه دیگه...این نشد حرف...تالار کجا هستش؟! از همه مهم تر این دوماد کیه.😂
    • sepid.v ~|
      خُرزو خان😂😂😂
      تالارم خُرزو آباد
  5. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۵ شهریور ۹۹، ۱۹:۱۰
    تو نسترن دیگه ای هم میشناسی تو وببببب؟
    عنتر😒
    • sepid.v ~|
      نسییی قربانت وَرِممم بیا بغلم ببینم😂
  6. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۵ شهریور ۹۹، ۱۹:۳۸
    درررد😒😂
    حیف که مهربونم دلم نمیاد عین بعضیییا😒😒😒😒 بزنم برق تا سه هفته😌
    • sepid.v ~|
      قربون مهربونیااات😂😂😂(خدانکنه فدام شی ایشالا)
      وااا چه بی مودبن اون بعضیا ک اونجوری قهر میکنن🙄ناچ ناچ ناچ

  7. apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
    apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
    ۲۵ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۲
    نه دیگه. باز هم نشد.
    در پاسخ به کامنت خانم زری گفتید که هیچکس نیست...
    اونوقت شما می‌رفتید توی پیام های ذخیره شده عقاید خودتون رو نقد میکردین؟! 😂
    • sepid.v ~|
      یه اعتراف باید بکنم😐

      اصلا نفهمیدم چی گفتین..خب هیچکس نیست،درست
      من کجا  و کِی و چی رو نقد کردم؟چیشده؟قضیه چیه اصن؟😑😑😑
  8. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۵ شهریور ۹۹، ۲۱:۲۱
    سپیده من تو رو ادبت میکنم
    حالا وایسا عنتر
    • sepid.v ~|
      😂😂😂مامان نسترن با کفگیر و ملاقه وارد میشود🚶‍♀️
  9. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۵ شهریور ۹۹، ۲۱:۳۳
    با کفگیر ملاقه؟
    با لنگههه دمپایییی واردت میشومممم😂😂😂
    • sepid.v ~|
      بیشعور چی میگی تو وببب😂😂
  10. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۵ شهریور ۹۹، ۲۲:۴۱
    همون چیزایی که تو توی پیوی میگی😂😂
    من با همه اینجوریم✋
    همه دوستای خودمن و اصن تعارف ندارم با کسی عزیزم*-*
    • sepid.v ~|
      من اینارو میگم تو پیوی؟؟؟؟
      خدایی همینه؟
  11. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۵ شهریور ۹۹، ۲۳:۲۸
    کابل نگیر واس منااااا
    • sepid.v ~|
      😂😂😂😂
      ن اخه عیزم من بدتر ازینارو مگ نمیگم؟؟
  12. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۵ شهریور ۹۹، ۲۳:۴۰
    خوبه ک خودت میدونی😂👍
    خواستم اینجا آبروت حفظ بشه گلم😌
    • sepid.v ~|
      پتروس فداکار کی بودی تو😂😂😂
  13. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۵ شهریور ۹۹، ۲۳:۵۷
    تو عشقم😌❤💘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">