دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۱۴ ب.ظ

اول برید پست نسترن رو ببینید 👈 لینک

و جواب من این بود که با عشقم و مامانم میرم. والا خودم خبر ندارم عشقم کیه ولی نسی میدونه ! رفیق است دیگر...

حالا پرسیدم ازش که عشقم کیه واقعا؟؟ (عایا من حق ندارم بدونم قلبم در دستان کی ول میگردد؟؟ :/ )

خودتون ببینید این جانور خشن چطور به من حمله میکند...

دریافت۱

دریافت۲



۱۸نظر ارسال شده است.
  1. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۴ شهریور ۹۹، ۲۲:۲۱
    جون بابا🤗😍❤
    ولی اون جمله آخریه نیومد برا منا😁
    نتت ضعیف بود نه؟😂🤪
    • sepid.v ~|
      کدوم؟جمله؟نت؟ضعیف؟
      وااا  اصن نمیفهمم چی میگی🤔🤔
  2. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۴ شهریور ۹۹، ۲۲:۳۱
    #بمونی_برام🚶🏼‍♀️
    • sepid.v ~|
      واااا واتساپ دیونه شده الکی واس خودش مینویسه🤔🤔
  3. عرفان ...
    عرفان ...
    ۲۴ شهریور ۹۹، ۲۲:۳۲
    یجوری گفتید حمله شده گفتم چی شده://
    90 درصدش ایموجی بود -__-
    • sepid.v ~|
      ایموجیا مال من بود...
      اخه اصن سابقه نداره من انقد اروم باشم و یکی اینجوری حرف بزنه باهام همیشه برعکس بوده در نتیجه عجیب بود برام و حمله محسوب شد😂
  4. apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
    apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
    ۲۴ شهریور ۹۹، ۲۲:۳۶
    یعنی این نسترن خانم کار رو به کامنت های سریالی میکشونه-___-
    • sepid.v ~|
      😂😂😂پیرتو دراورد نه؟
  5. apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
    apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
    ۲۴ شهریور ۹۹، ۲۲:۳۹
    ما هیچ ما نگاه...ما پیر خرابات-__-
    • sepid.v ~|
      😂😂حالا کجاشو دیدی یهو چشاتو ک وا میکنی میبینی ی انگشت داره میاد نزدیک صورتت ک عسل بزاره دهنت و نسترن عین ننه بزرگا براتون ارزوی خوشبختی میکنه
  6. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۴ شهریور ۹۹، ۲۲:۳۹
    عجببببب
    باااشههه باااااشههههه به هم میرسیم سپی خانوووممم


    @apollo عه بمن چه
    شما ذهنت منحرفه:|
    • sepid.v ~|
      نههه برو اونور دست بمن نزن من نمخوام به تو برسم😐

  7. apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
    apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
    ۲۴ شهریور ۹۹، ۲۲:۴۲
    ههههههنننننن؟!!!!!!!-------___________-------
    حیا کن حیا کن بیان را رها کن!!!!!!
    • sepid.v ~|
      وا😐حالا انگار چیشده
      نسترن نقش مادربزرگ مردمان را ایفا میکند😐😂
  8. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۴ شهریور ۹۹، ۲۲:۴۷
    وااایی سپی😂😂😂😂😂😂
    دهنت سرویییس😂😂😂😂
    جوابت به آپولو عین حقییقتهههه😂😂😂😂
    • sepid.v ~|
      😂😂خدایی حال کردی قوه تخیلو😂😂
  9. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۴ شهریور ۹۹، ۲۲:۵۸
    😂😂ولی میرسی عزیزممم
    دعا کن حضوری نشه مدارس که میپرم بخلت😚
    • sepid.v ~|
      گامرو😂
      چرا دعا نکنم حالا
      یجوری حرف میزنی انگار مث رویا میخای عمل کنی😂😂
  10. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۴ شهریور ۹۹، ۲۲:۵۹
    آرههه😂😂
    من واقعا آرزوی خوشبختی همه رو دارم
    اصن شاید در آینده دفتر ازدواج زدم😂😂
    • sepid.v ~|
      ن من ارزوی بدبختی دارم😐😐خو همه همین ارزو رو دارن
      ولی تو با زورم ک شده سعی داری بری خواستگاری😅🤣
      اره فکر خوبیه یا مشاور ازدواج😂
  11. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۴ شهریور ۹۹، ۲۳:۰۲
    شاید کسی چمیدونه شاید
    رویا طور هم بد نیستا🤔🤔
    • sepid.v ~|
      ای درد برو اونور نبینمت
  12. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۴ شهریور ۹۹، ۲۳:۰۶
    خب چیه اخه همه دارن رو میارن به تکی😕

    اوهوووم*-*
    • sepid.v ~|
      😂😂نه بابا باور نکن
  13. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۴ شهریور ۹۹، ۲۳:۰۷
    ما رو دور ننداز
    ما اونقدرام بدرد نخور نیستیم🤪
    • sepid.v ~|
      میگن همنشین گل گله
      من ب این ماهی خانومی خوبی 
      رفیقم ک تو باشی ام صدقه سر من خوبی دیگه
  14. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۴ شهریور ۹۹، ۲۳:۳۱
    ن دیگه برعکس گفتی😂
    تو از صدقه سری من گلی ننه
    • sepid.v ~|
      گمشو تا اطلاع ثانوی نبینمت
  15. رفیقِ نیمه راه
    رفیقِ نیمه راه
    ۲۴ شهریور ۹۹، ۲۳:۴۲
    چه عاشقانه دو نفری :/
    • sepid.v ~|
      میگن دیوانه چو دیوانه ببیند...؟؟😂😂
      قضیه مادوتاس
  16. رفیقِ نیمه راه
    رفیقِ نیمه راه
    ۲۴ شهریور ۹۹، ۲۳:۴۳
    راستی آپولو رو این چیزا حساسه 😂😂😂
    • sepid.v ~|
      شوخی کردیم بخداااا😐😑
      برم معذرت خواهی پس
  17. عینک ...
    عینک ...
    ۲۵ شهریور ۹۹، ۰۰:۰۲
    سلام :)

    اجازه هست که بگم عنوان برازنده ی هر جفتتونه؟
    • sepid.v ~|
      سلام شبتون بخیر
      دیگه گفتین دیگه😂😂
      البته حق دارین واقعا حقیقته..
  18. گلی یاس
    گلی یاس
    ۲۵ شهریور ۹۹، ۱۰:۵۳
    خخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">