يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۰۴ ب.ظ
بازی قشنگی بود 
اما ما قشنگ بازی نکردیم 
قبول کن که هر دو باختیم 
منی که همه را به تو "فروختم"
و تویی که مرا به "هیچ" فروختی ...
۸نظر ارسال شده است.
  1. Mhds 82
    Mhds 82
    ۲۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۳۸
    جاست گربه ی هدرت :)
  2. Mhds 82
    Mhds 82
    ۲۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۴۸
    همچنین باید اضافه کنم همسایه مون که گربه های کوچک و تقریبا یک ماهه را راهی کوچه ها کرد و متاسفانه بیشترشون مردن یا ماشین زد یا خودشون نتونستند از پس زندگی بیان فقط مادرشون مونده و هر روز باهمیم ولی یه حسی دارم باهاش انگاری با هم درد و دل میکنیم و خیلی روی روحیه ام تاثیر گذاره چند روزی به فکرشون هستم اگه مادرم انقد از گربه بدش نمی اومد همه شون رو توی اتاقم بزرگ میکردم :)
    امسال به یکی از آرزو های زندگیم رسیدم یعنی داشتن گربه ی مخصوص خودت :)
    البته یکی دوتا نیستن و روشی دارن برای رام کردنشون خخخ بر همین شیوه تمام گربه هارو رام کردم حتی توی باغمون یه گربه با چشم سبز وحشی هم بود که اونم رام کردم :)
    وقتی بزرگ شدم حتما یه چنتا گربه واسه خودم میگیرم برای بقیه اگه پول داشته باشم یه انجمنی درست میکنم ://
    که همه شون یه جا بشن :)
    میدونم یکمی زیادی رسمی نوشتم :|
    • sepid.v ~|
      چه قشنگ..و رمانتیک!😂
      من همین حسی ک شما داری ب سگ دارم..گربه زیاد دوست ندارم🙄
      همه مادرا با این قضایا مشکل دارن..😕
  3. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۰۹
    💔
  4. جودی __
    جودی __
    ۲۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۲
    :)
  5. گلی یاس
    گلی یاس
    ۲۳ شهریور ۹۹، ۲۲:۵۱
    حال دلت خوش بانو
  6. Mhds 82
    Mhds 82
    ۲۳ شهریور ۹۹، ۲۳:۲۲
    رمانتیک ! اونم با گربه! :||||||||:
    • sepid.v ~|
      والا😂😂
      خب بگم چی فان؟عارفانه؟شاعرانه؟عاشقانه؟😂😂
  7. Mhds 82
    Mhds 82
    ۲۳ شهریور ۹۹، ۲۳:۲۳
    ولی یه سوال این مشتریامون توی قالبت چی هستن ://
    • sepid.v ~|
      توجه نکنین منم خودمو زدم ب اون راه😕😂
      نمیدونم واسه خود قالبه
  8. Mhds 82
    Mhds 82
    ۲۳ شهریور ۹۹، ۲۳:۲۶
    البته اضافه کنم غذر میخوام توی پستت این موضوع بی ربط رو باز کردم :)
    آخه دلیلش اینه که به گربه علاقه دارمو و این هدر شما باعث میشه از گربه بگم خخخ :)
    • sepid.v ~|
      ن چ اشکالی داره..راحت باشین
      وب خودتونه😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">