جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۱۵ ق.ظ

تو گوشیتون از این آهنگا که همیشه دارینش ولی هیچوقت گوش نمیدین دارین؟؟

اسم اهنگو خواننده؟چرا بنظرتون این آهنگا وجود دارن؟

پ ن : مال خودم (یکی حالتو بد کنه _یوسف زمانی)

۱۲نظر ارسال شده است.
  1. Alireza z.i
    Alireza z.i
    ۲۱ شهریور ۹۹، ۰۲:۱۹
    من شاید بالای 50 گیگ از این آهنگ‌ها داشته باشم. :|
    البته توی هارد اکسترنال.
    • sepid.v ~|
      در عین اینکه نابود کننده ان خیلی خوبن...
      چنتا معرفی میکنین؟
  2. Alireza z.i
    Alireza z.i
    ۲۱ شهریور ۹۹، ۰۲:۳۵
    اکثراً بی‌کلامن.
    آلبوم Live as Lions.
    آلبوم Isle of Abyss.
    آلبوم Revival.
  3. زری ...
    زری ...
    ۲۱ شهریور ۹۹، ۰۹:۲۵
    من اصولا آهنگ گوش نمی دم...
    و اگر یه وقتی رفتم سر گوشی که گوش کنم اونی که رد می کنم اونیه که اصلا دوستش ندارم و نمی دونم چرا حذفش نمی کنم /:

    • sepid.v ~|
      اره خب دقیقا بحث سر همون آهنگه
      ی سری آهنگا هستن ک خاطره هارو یاداوری میکنن،حال ادمو بد میکنه یا هر چیز دیگه..و باعث میشه همیشه باشن ولی گوش داده نشن!
  4. زری ...
    زری ...
    ۲۱ شهریور ۹۹، ۱۱:۱۳
    نه... به خاطر ، خاطره یا این که حال آدم و بد می کنن و اینا نیس...
    کلا با اهنگه حال نمی کنم /:
    فکر کنم باید حذفش کنم /:
    اتفاقا اونا که خاطره بد یاد اوری می کنن و ناراحت می شم و گوش می دم :)))



    • sepid.v ~|
      عاها..
      دیونه حالتو بد میکنه کههه😶😑
  5. Mhds 82
    Mhds 82
    ۲۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۳۷
    یه ماهه یه گربه دورم بهش هر روز غذا میدم فک میکردم پسره که وقتی دیدم به جز خودش یه چنتا گربه کوچولو هم برای غذا صف کشیدن سرویس شدم😂
    • sepid.v ~|
      😐😐😐😂😂شبیه خون زده بهتون
  6. کامیار ...
    کامیار ...
    ۲۱ شهریور ۹۹، ۱۸:۲۶
    چقدرم زیاد😑
    واقعا بهش فکر نکرده بودم ولی الان میبینم کلی از حجم هارد و گوشی رو آهنگ پر کرده
    • sepid.v ~|
      اره دقیقا اکثر حجم حافظه من رو دوش اهنگه😑😐😶
      اصلا بدون اهنگ نمیتونم درس بخونم و آشپزی کنم یا مرتب کنم یا هر چیز دیگه
      فقط با نماز اهنگ نمیزارم😂😂
  7. ماه بانو
    ماه بانو
    ۲۱ شهریور ۹۹، ۱۸:۴۴
    سلام
    نه کلا هیچ آهنگی تو گوشیم ندارم چون گوش نمیدم :)
    • sepid.v ~|
      سلام
      عه واقعا؟؟چه جالب..
  8. ماه بانو
    ماه بانو
    ۲۱ شهریور ۹۹، ۱۸:۵۷
    دلیلشو والا بگم نهصد پنجاه و شیش نفر احتمالا بریزن این وسط با من دعوا کنن :) پس بیخیالش ;-)

    البته الان فکر کنم خودت بتونی دلیلمو حدس بزنی :)
    • sepid.v ~|
      نه اونقدی بازدید ندارم😂😂
      بگین اشکالی نداره..

      ن خنگ تر ازین حرفام😐😂😂
  9. ماه بانو
    ماه بانو
    ۲۱ شهریور ۹۹، ۱۸:۵۹
    دلایل عقیدتی :)

    عزیزممم نگو تو خیلی هم باهوشیییی *-*
    • sepid.v ~|
      اها..خب دلیلی نداشت همه بیان بریزن سرتون😐
      ازادی در هر صورت و در هر زمینه برای همه افراد وجود داره!

      😂😂وقتایی که خسته ام و خوابم میاد ب شدت کودن تشریف دارم😂😂
      مرسیییی😁🤩😍(وی ذوق میکند)
  10. ماه بانو
    ماه بانو
    ۲۱ شهریور ۹۹، ۱۹:۰۶
    ممنون :)
    عزیزممم خخخ موقع خستگی که حساب نیس
    اون موقع حتی انیشتن هم خنگول میشه :) والا خخخ
  11. فاطـــღـــمـه ツ
    فاطـــღـــمـه ツ
    ۲۲ شهریور ۹۹، ۰۰:۲۰
    معمولا بیست تا بیشتر تو گوشی نمیریزم که اونارم گوش میدم
    تو کامپیوتر زیاد هست ولی آهنگایی هستن که یه زمانی بهشون گوش میدادم
    مثلا از قدیمیاش ، امیر حسین آرمان - هرشب
    میلاد باران - آرزومه
    • sepid.v ~|
      خیلیم عالی :)
      حتما گوش میدم مرسی از نظرت
  12. محیا (:
    محیا (:
    ۲۲ شهریور ۹۹، ۱۰:۱۶
    من وقتی یه آهنگو دوست دارم انقدررررر گوش میدم تا دیگه خالم ازش بهم میخوره 😐😂😂
    • sepid.v ~|
      اینم ی روشه دیگه😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">