سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۲ ب.ظ
من که در تنگ برای تو تماشا دارم
با چه رویی بنویسم غم دریا دارم؟

دل پر از شوق رهایی است، ولی ممکن نیست
به زبان آورم آن را که تمنا دارم
چیستم؟! خاطره ی زخم فراموش شده
لب اگر باز کنم با تو سخن ها دارم

با دلت حسرت هم صحبتی ام هست، ولی
سنگ را با چه زبانی به سخن وادارم؟

چیزی از عمر نمانده ست، ولی می خواهم
خانه ای را که فروریخته برپا دارم

#فاضل_نظری 
۱۰نظر ارسال شده است.
  1. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۴ شهریور ۹۹، ۲۲:۴۷
    میگذره...
  2. سایه نوری
    سایه نوری
    ۴ شهریور ۹۹، ۲۲:۴۸
    خانه ای را که فروریخته بر پا دارم....
  3. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۴ شهریور ۹۹، ۲۲:۵۶
    روزای خوبم میاد.‌..
  4. سایه نوری
    سایه نوری
    ۴ شهریور ۹۹، ۲۳:۰۵
    شروعش سخته خیلی... اما مسیرش عجیبه و ... اگه ادامه بدیم، شگفتی در انتظارررر !!
    • sepid.v ~|
      و در اخر تمام خستگی ها در میره...درسته..
  5. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۵ شهریور ۹۹، ۰۰:۳۶
    غصه نخور دیوونه
    کی دیده شب بمونه؟ :)
    • sepid.v ~|
      دست بردار خل روانی😂😂❤
      شب بمونه ک بهتره...من شبو بیشتر دوست دارم
  6. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۵ شهریور ۹۹، ۰۱:۴۰
    😂❤حله

    نه .. شبا اتفاقا خوب نیست..
    هرچی فکر و خیاله شب میاد تو مغزت رژه میره
    • sepid.v ~|
      حداقلش اینه که میشه خالیشون کرد...
  7. گلی یاس
    گلی یاس
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۱:۳۳
    دلت شاد
  8. عینک ...
    عینک ...
    ۵ شهریور ۹۹، ۲۲:۵۳
    سلام...😃
    حالتون خوبه...؟

    به قول سهراب:
    «زندگی چون گل سرخی است
    پر از خار و پر از برگ و پر از عطر لطیف»


    به جای اینکه خانه ای را که فرو ریخته برپا دارین بهتره یه خونه ی جدیدبسازین...😉😉
    • sepid.v ~|
      سلام وقتتون بخیر🌷👋

      چه شعر قشنگی!!

      بله این هم یه راه حله درسته..
      ولی خب چ از نو ساختن چ برپا داشتن کار دشواریه واقعا
  9. عینک ...
    عینک ...
    ۵ شهریور ۹۹، ۲۳:۰۵
    با بر پا داشتن زخم ها رو نمیشه از بین برد،

    ولی با دوباره ساختن اثری از گذشته نمی مونه...😉
  10. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۹:۲۳
    بسیار عالی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">