سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۴۲ ب.ظ
‏🖤به بچه ها یاد بدید امام حسین ع از بی یاری سر بریده شد نه از بی آبی...
‏🖤حضرت عباس از معرفت و مرام بی دست شد نه به خاطر مشک آب... 
‏🖤اونجا که امام حسین ع فریاد زد هل من ناصر ینصرنی؟یار میخواست نه آب...
‏🖤به بچه ها از آزادگی امام حسین(ع) بگید نه از لبهای تشنه...
‏🖤خیلیا لب تشنه از دنیا رفتن اما حسین(ع) نشدن.
‏🖤حسین (ع) یعنی مردانگی...آزادگی...غیرت...شجاعت و شهامت.
‏🖤عباس یعنی جوانمردی... معرفت....حیا....غیرت
‏🖤عباس یعنی پشت برادر حتی بدون دست...
‏🖤حسین(ع) یعنی آزادگی حتی لحظه ای که گلوی نوزادت دریده شد...
‏🖤افسوس که لبهای تشنه باعث شد راه اصلی کربلا از یاد خیلیا بره...
‏🖤پیام کربلا ایستادن در مقابل ظلم است✨
به بچه ها راه اصلی کربلارو نشون بدید🌹
۳نظر ارسال شده است.
  1. ..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..
    ..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..
    ۴ شهریور ۹۹، ۱۳:۱۱
    خیلی خیلی موافقم
  2. رفیقِ نیمه راه
    رفیقِ نیمه راه
    ۴ شهریور ۹۹، ۱۳:۳۹
    راستش خیلی مواقع که آب میخورم میگم من درکی جز از تشنگی امام ندارم و فقط تشنگیش رو درک میکنم اما اصل مطلب خیلی بیشتر از این حرفاست...
    متاسفانه فقط تشنگیش رو درک میکنم...
    • sepid.v ~|
      اره درسته گاهی فقط ی سری موارد کوچیک رو درک میکنیم..
  3. سعید حیاتی
    سعید حیاتی
    ۴ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۵
    کاملا موافقم

    من با توجه به صحبت های اخیر بعضیا توی فضای مجازی،
    یه لحظه فکر کردم میخواید مثل لنگ انداز ها بگید "امام حسین میگه بهترین کار تفریح هست!!! پاشید برید شمال . بیاید عزاداری کرونا میگیرید . شما که بی سوادید نمیدونید اون کارهای غیر اخلاقی که توی بعضی مهمونی های شبانه انجام میشه یه نوع حاشیه امنتیتی ایجاد میکنه و کرونا نمیگیرید . ولی فاصله دو متری توی عزاداری باعث افزایش سرعت شیوع کرونا میشه!!!" پایان نقل قول!!!
    موفق باشید
    • sepid.v ~|
      ن من خودم یکم با این اعتقادات جدید نسل جوان مشکل دارم...متاسفانه فکر میکنم کاری ام از دستم برنمیاد
      جز اینکه یکم حرف بزنم و بعدم واکنشای بد هجوم بیارن ب سمتم!

      ممنون همچنین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">