شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۳۹ ب.ظ
چند روز پیش یه مطلبی بین دوستان مطرح شد و من فقط جوابهاشون رو خوندم و نظر خودم رو نگفتم چون نمیخواستم هجوم بیارن به سمتم..
ولی از اون روز به بعد خیلی ذهنم رو درگیر کرده،از دست خودم ناراحتم که چرا اطرافیانم رو با هنجارهام مقایسه نمیکنم!
میخوام شما به سوالم جواب بدین...میخوام بدونم نظر غالب چیه و برسم به اینکه من عقیدم درسته یا غلط...

آیا تو شرایط بد اقتصادی اجتماعی فرهنگی و یا هر چیز دیگه ای ، کشورهای دیگر رو به کشور خودتون  ترجیح میدین ؟ یا نه؟ چرا؟
۶نظر ارسال شده است.
  1. هیچکس  ...
    هیچکس ...
    ۲۵ مرداد ۹۹، ۱۵:۴۲
    اره مگه ما چقدر عمر میکنیم ک بیایم این دو روزم تو این شرابط باشیم

  2. حنا حناییان
    حنا حناییان
    ۲۵ مرداد ۹۹، ۱۵:۴۶
    بله. و با تمام وجودم دلم می خواد جایی زندگی کنم که بتونم آینده خوبی و رقم بزنم.
  3. محمد رضا
    محمد رضا
    ۲۵ مرداد ۹۹، ۱۵:۵۳
    تنها دلیلی که باعث میشه به زندگی توی ایران فکر کنم اینکه از نظر مالی امکان رشد بیشتری هست ... و از نظر بقیه جنبه های زندگی برای من بهتره که به مهاجرت فکر کنم
  4. شی‍ ‍فته
    شی‍ ‍فته
    ۲۵ مرداد ۹۹، ۱۶:۰۶
    واقعا نمی‌دونم. گاهی فکر می کنم که برای چی باید اینا رو تحمل کنم؟ مگه چقد قراره زندگی کنم؟ اما اگه که همه بخوان برن، پس اینجا قراره کی درست بشه؟؟ چه کسایی قراره درستش کنن؟؟ اونوقت اینجا همین طوری میمونه و همه می خوان فقط فرار کنن به کشور هایی که شرایطشون اوکیه... بعدش حس بدی بهم میده. گاهی دوست دارم بمونم و بسازم اما گاهی فکر می‌کنم اگه یه اقامت واسه کانادا بهم بدن، میگیرمش و میزنم به چاک... ولی اونطوری نیستم که خیلی به رفتن فکر کنم، چون ته دلم دوست دارم واسه اینجا یه کاری بکنم اما کلا خیلی برام سخته انتخابش، برای همین نمیتونم که بگم قطعا نه یا قطعا آره...
  5. Hosein Is Here
    Hosein Is Here
    ۲۵ مرداد ۹۹، ۱۷:۱۸
    جوابش خیلی ساده س. قطعا اکثر ما به فکر مهاجرت هستیم بخاطر اینکه اکثر ما یه سری کمبود هایی رو تجربه کردیم در زندگی مون. گاهی کمبود های اقتصادی گاهی فرهنگی گاهی اجتماعی و ...
    و اینا باعث میشه که بخوایم بریم جایی که این کمبود ها جبران بشه
    همون که طور که آقا محمدرضا گفتن شاید تنها دلیلی که باعث بشه ایران ترجیح داده بشه قابلیت رشد اقتصادی بالاتر هست که اونم ناشی از ضعف اقتصادی کشور و قیمت بالای دلار در ایران هست.
    با این حال در صورتی که فرصت مناسبی پیش بیاد حتما میرم.
  6. زری ...
    زری ...
    ۲۵ مرداد ۹۹، ۲۰:۴۱
    عاشق جواب کامنت هات شدم 😂
    • sepid.v ~|
      میخواستم بنویسم اصلا جواب نمیدم ک ی وقت نظر خودمو تحمیل نکرده باشم دیدم بی ادبیه خاستم ی چیز نرمال جواب بدم😂
      نظر شما چیست بانو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">