شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴ ب.ظ

و من هنوز عاشقم

آنقدر که می توانم هر شب بدون آنکه خوابم بگیرد

از اول تا آخر بی وفایی هایت را بشمارم

و دست آخر همه را فراموش کنم

دلم را اشتباهی بردی

فراموش کن

حتی برای دادنش هم برنگرد

از آن هم گذشتم...

۱۱نظر ارسال شده است.
  1. Mhds 82
    Mhds 82
    ۲۵ مرداد ۹۹، ۲۲:۳۹
    عذر میخوام توی این پستت اینو میگم :/
    ولی واقعا دیزاین وبلاگت خیلی خیلی جالبه من واقعا هر بار میام که اینجا از دیدن اونگربه حال میکنم :)
    • sepid.v ~|
      خواهش میکنم راحت باشین😊
      ممنونم چشماتون قشنگ میبینه..
      بله خیلی بانمکه😄
  2. Tara ..
    Tara ..
    ۲۵ مرداد ۹۹، ۲۲:۴۳
    :`(
  3. ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ۲۵ مرداد ۹۹، ۲۲:۴۶
    عرررررررررررررررر اشکم درومد ک ._.
  4. ..Deniz ..
    ..Deniz ..
    ۲۵ مرداد ۹۹، ۲۳:۰۲
    قشنگ بود^^
  5. ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ۲۵ مرداد ۹۹، ۲۳:۰۵
    یه عشق غم انگیز :(
    • sepid.v ~|
      عشق فقط ممکنه پایانش غم انگیز باشه
      اما حتی سختیا و دلتنگیاشم قشنگه...
  6. Mhds 82
    Mhds 82
    ۲۵ مرداد ۹۹، ۲۳:۱۸
    من خودم فقط توی کوچه مون با 8 تا گربه دوستم :|
    • sepid.v ~|
      من سگ بیشتر از گریه دوست دارم😂
  7. ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ۲۵ مرداد ۹۹، ۲۳:۲۷
    اوهوم :"(
    عررررررررررررر چرا با من همچین میکنیییییییییی؟😐😂
    • sepid.v ~|
      فک نمیکردم انقد تاثیر گذار باشه😂😂👍
  8. ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ۲۵ مرداد ۹۹، ۲۳:۴۴
    اوهوم :"(
  9. .. Chakavak
    .. Chakavak
    ۲۶ مرداد ۹۹، ۰۱:۴۴
    خیلی زیبا و احساسی بود ممنون💗💗😞
    • sepid.v ~|
      خوشحالم که خوشتون اومد😊
  10. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۲۶ مرداد ۹۹، ۰۸:۱۴
    چه قشنگ گفته شده بود👌👌👌.
    • sepid.v ~|
      ممنون ...زیبا خوندین :)
  11. زری ...
    زری ...
    ۲۶ مرداد ۹۹، ۱۳:۰۶
    ایا چیزیست که من نمیدانم ؟ یا همچنان از اون سوم شخص نا معلوم هاس ؟
    • sepid.v ~|
      😂😂😂شاید هم بدانی شاید هم همان سوم شخص ها باشد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">