جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷ ق.ظ

روانشناسا میگن :

خنده خوبه!

قهقهه عالیه!

گریه کردن آدم رو آروم میکنه!

اما در اخر...



فوش از همه چی بهتر نتیجه میده!😂

پس تا میتونین فوش از خودتون اختراع کنید و بدین..


۲۳نظر ارسال شده است.
  1. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۱۷ مرداد ۹۹، ۰۰:۲۹
    خداییش امروز درکش کردم با پوست و گوشت و استخون🤣
    • sepid.v ~|
      هی من بت میگم بیا پیشرفته یادت بدم قبول نمیکنی ک😂😂
      هی میگی ادم بلد نباشه بهتره..
  2. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۱۷ مرداد ۹۹، ۰۰:۴۵
    ن من یکی کامل بلدم رو نمیکنم😂😂
  3. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۱۷ مرداد ۹۹، ۰۱:۰۲
    نذار هویت واقعیتو جلو بازدید کننده هات رو کنم بانو☺😚
    • sepid.v ~|
      من با همه اینجوریم🤚😎
      چیزی ندارم مخفی ک😂😂
  4. اُستاد سَمورَک
    اُستاد سَمورَک
    ۱۷ مرداد ۹۹، ۰۱:۱۴
    همه میگن برای یاد گرفتن فحش های جدید و سنگین میتونین پای حرف پدر بزرگاتون بشینین ... والا ما که چیزی ندیدیم شما دیدید؟!
    • sepid.v ~|
      مادربزرگ پدربزرگا فحش نمیدن ی جملاتی رو با یه لحن دیگه و اصطلاحات خاص خودشون بیان میکنن که برگای همه درختا یهو میریزه😂😂
      خیلیم راحتن مثلا فک میکنن بچه ۱۲ ساله چیزای +۱۸ رو بدونه عب نداره😂
  5. اُستاد سَمورَک
    اُستاد سَمورَک
    ۱۷ مرداد ۹۹، ۰۱:۵۰
    😁😁
    یادمه مادر بزرگم میخواست بگه عایشه توی عروسی حضرت علی دف زده ، گفت فاحشه توی عروسی حضرت ... 😂😂⁦🤦🏻‍♂️⁩⁦🤦🏻‍♂️⁩
    • sepid.v ~|
      😂😂😂😂😂😂وای خداا
      حالا دختر خاله من یه مادربزرگ داره ک اسم عروسشو اشتباه میگه
      اسم عروسش زکیه است بنده خدا ه تو دهنش نمیچرخه😂😂😂
  6. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۱۷ مرداد ۹۹، ۱۲:۰۱
    نهه اون منم که با همه اینجوریم😕
    تو با همه اونجوری ای😂
  7. زری ...
    زری ...
    ۱۷ مرداد ۹۹، ۱۳:۲۶
    آقا بیا از اون لعاب داراش و یاد بده...
    چی چیه اینا هی کش... کش... کش....

    اه /:
    • sepid.v ~|
      لعاب دار در مرحله اخر اموزشات هست😂😂😂
  8. عاشقِ دل شکسته :/ ( حج :/ )
    عاشقِ دل شکسته :/ ( حج :/ )
    ۱۷ مرداد ۹۹، ۱۳:۳۵
    9خخخخخخخخ
  9. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۱۷ مرداد ۹۹، ۱۳:۳۷
    اونجوری اونجوری😂
    • sepid.v ~|
      یاد ازینا ازینا افتادم😂😂😂
  10. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۱۷ مرداد ۹۹، ۱۳:۵۸
    ن اون ازونایی ازونایی بود😂
    آهنگ ازونایی علیرضا جی جی🤣
    • sepid.v ~|
      اوووف لعنتی😂😂
      موزیک ویدیو اون اهنگ فوق العادس..
  11. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۱۷ مرداد ۹۹، ۱۴:۱۷
    وای یه سری سوتی دادم جلو بابام پلی شد😂😂😂
    برگشت گف اینا چیه گوش میدییی؟😡🤣
    یادش بخیر
    • sepid.v ~|
      ارههه گفتی😂😂تو ماشین و فلش اینا..
      حالا من اهنگ تکون بده اپیکور جلو مامانم پلی شد 
      ی سر تاسف تکون داد گف واقعا اخه ک چی؟؟
      منم زمینو گاز میزدم نمیتونسم ن اهنگو قط کنم ن جوابشو بدم😂😂
  12. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۱۷ مرداد ۹۹، ۱۴:۳۸
    اره دقیقن😂😑

    ن با مامانم اوکیم میدونه چ غلطی میکنم😂
    • sepid.v ~|
      گوش دادی تکون بدرو؟؟یجاش علنا اسم میبره بدون بوق و سانسور😂😂
  13. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۱۷ مرداد ۹۹، ۱۵:۴۵
    نحح بفرسش برام😂
    • sepid.v ~|
      بیا وات😂😂
      خودم برات میخونم‌‌...😁
  14. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۱۷ مرداد ۹۹، ۱۶:۲۸
    جونز😀
  15. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۱۷ مرداد ۹۹، ۱۶:۳۸
    تو که نخوندی عنتر:(
    • sepid.v ~|
      ترسیدم چشم بخورم
      بعدم از کجا معلوم یهو دیدی دختر مردمو دزدیدی بردی😌
  16. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۱۷ مرداد ۹۹، ۱۷:۰۶
    بانو مگه شما رژیم نیستین؟ شکر چاقتون میکنه☺
    • sepid.v ~|
      ن بانو از هیکلم راضیم رژیم نمیگیرم😂😂
      بانو تشریف بیار واتساپ شکر خوردت بدم
  17. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۱۷ مرداد ۹۹، ۱۸:۵۹
    نه بانو ترجیح میدم از شکر وجودتون تا همین حد بهره ببرم😚
    • sepid.v ~|
      لازم بود بگو چیزای بهتر معرفی کنم
  18. AliReza ‌‌
    AliReza ‌‌
    ۱۷ مرداد ۹۹، ۱۹:۳۳
    روان شناسا اخیرا کمتر شعر میگن باریکالا بهشون
    • sepid.v ~|
      شعر بدون "ع " یا شعر با قافیه؟؟😂
  19. AliReza ‌‌
    AliReza ‌‌
    ۱۷ مرداد ۹۹، ۲۱:۴۰
    قضاوت با خود شماست😂😐
    • sepid.v ~|
      قضاوت من با اولیه..😂😂
  20. سین الف
    سین الف
    ۱۸ مرداد ۹۹، ۱۲:۳۷
    چرا آخه:/
    • sepid.v ~|
      خوبه دیگه..😁
      چرا بد باشه؟
      البته صرفا واسه خنده بود..
  21. فتل فتلیان
    فتل فتلیان
    ۱۹ مرداد ۹۹، ۰۹:۳۴
    😅😅🤣🤣🤣🤣
    • sepid.v ~|
      😁😁😁ی همچین ادمای فهیمی هستن روانشناسا
  22. Jesse Blueman
    Jesse Blueman
    ۱۹ مرداد ۹۹، ۲۱:۵۵
    من هی دارم تمرین میکنم کمتر فحش بدم هی نوشته های اینجوری میخورن به پستم😂
    • sepid.v ~|
      نبابا چرا کم بشه نعمت به این خوبی
      اصن استفاده نکردن از توانایی ها خودش کفر نعمته😂
  23. عرفان ...
    عرفان ...
    ۲۱ مرداد ۹۹، ۲۱:۱۹
    😐😑😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">