پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۰۶ ب.ظ

حالم خرابه...از همیشه خراب تر..

نمیدونم باید چیکار کنم ..شما دلتون واسه کسی تنگ میشه چیکار میکنید؟؟

چند وقت باشه ک عزیزتونو ندیده باشین چیکار میکنین ک جاش پر بشه؟؟

دلم واسه بابابزرگم تنگ شده..دلم میخاد برم ببینمش

از روزی ک مریض شدم بیشتر ی ماه میگذره و نرفتم ببینمش

دیشب خوابشو دیدم که داشتیم باهم تو پارک میخندیدیم و راه میرفتیم و براش کتاب میخوندم..کاری ک فقط واسه من میکنه،دلم واسه محبت دادناشو محبت گرفتناش تنگ شده،دلم واسه اخم کردناش وقتی میگفت یه چیزی بخور انقد نگو سیرم نمیخورم...

دو روزه بی وقفه اشکام میاد نمیدونم چرا نمیتونم جمش کنم

چند روز پیش زنگ زد و گفت ک دلم برات تنگ شده بیا خونمون بمون پیشم

ولی نمیشه..میترسم بخاطر خودش! از طرفی هم دلتنگیش داره دیونم میکنه نمیدونم باید چیکار کنم

راه حل بدین ...

۴نظر ارسال شده است.
  1. Alieh Banoo
    Alieh Banoo
    ۱۶ مرداد ۹۹، ۱۳:۱۷
    آدم که دلش برای یه عزیز تنگ میشه امانمیتونه پیشش بره محکومه به رنج کشیدن....
    • sepid.v ~|
      واقعا نمیفهمم چمه..
      وابستگی زیادم داره اذیتم میکنه ، و ازین میترسم..
      بدون اینکه بفهمم یهو صورتم خیس میشه
  2. در حوالی اریحا...
    در حوالی اریحا...
    ۱۶ مرداد ۹۹، ۱۳:۳۹
    حسودیم شد، پدربزرگای من قبل تولدم فوت کردن و اصلا ندیدمشون و هیچ خاطره ای ندارم ازشون...
    • sepid.v ~|
      الهی...
      خدابیامرزشون...متاسفم
      واقعا پدربزرگ مادربزرگ ها نعمتن خدا واسه همه نگهشون داره اوناییم ک ندارن خدا روحشونو شاد کنه
  3. هیچکس  ...
    هیچکس ...
    ۱۶ مرداد ۹۹، ۱۴:۲۵
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    برو پیشش :/ **** ******* ** *** **** *** * **** * *** ***** * **** * ***** * ** ***** ** **** ** **** *** ******


    خوش ب حال من هیچ وقت دلم برا کسی تنگ نمیشه
    • sepid.v ~|
      هوم،باید ببینمش...
      چیجوری ممکنه😐😂
  4. هیچکس  ...
    هیچکس ...
    ۱۶ مرداد ۹۹، ۱۵:۴۰
    :/ ای بابا تو دیگه چرا سانسور کردی ؟؟؟؟


    😂برای این که من دل ندارم
    • sepid.v ~|
      چون دوس نداشتم اصن چشمم بخوره ب اون جمله ها😐😐حس بدی بهم میداد...طاقت روبرو شدن با این حقیقتو ندارم

      دیونه ای تو 😐😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">