يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۵۷ ب.ظ
بعد از ۲ ماه بالاخره از شر اون مواد قطور و سنگین رو ناخونام راحت شدم
حالا میگم شر...نه اینکه واقعا بد باشه خودم دوست داشتم که یه مدت اینکارو بکنم اما دیگه خسته شده بودم و دلم واسه ناخونای خودم تنگ شده بود!
حالا نیومدم اینارو بگم.‌.
خواستم بنویسم لاک زدن واقعا یه نعمت بزرگه!درست مثل آهنگ،نقاشی،نویسندگی یا هر چیز دیگه ای حال دل آدمو خوب میکنه‌..
یه نعمت بزرگ که فقط مخصوص دختراس 😊😁
پسرا دلتون بسوزه که همچین کاری نمیتونین انجام بدین🙃🙂
۷نظر ارسال شده است.
  1. اقا پسر
    اقا پسر
    ۵ مرداد ۹۹، ۱۹:۰۴
    فرض کن پسرا بیان لاک بزنن و لباسشون ست کنن و تو خیابون راه برن ((:
    چی میشههه
    • sepid.v ~|
      حالا انگار الان پسرا چیجورین...
      فقد ی لاک و میکاپشون کمه دیگه...
      اه اه 😨😑 با اون شلوارای تنگ و کوتاه و پیرنای ساحلی و ...
  2. «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
    :|
  3. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۵ مرداد ۹۹، ۱۹:۱۰
    در عوض اونا تا حالشون بد بشه میرن تو کوچه پیش رفیقاشون:(
    • sepid.v ~|
      لاک زدن چیز دیگریست...
  4. امیر  +
    امیر +
    ۵ مرداد ۹۹، ۱۹:۱۷
    o____O
    پسر و لاک فکر نکنم اونقدر به هم بیان. البته پسرای الان به نظرم که میزنن ://
    ولی در کل همون بهتر که نمیزنیم :)
    • sepid.v ~|
      یا خداااا😶
      نگفتم پسرا لاک بزنن که (تصورشم چندشه...)
      گفتم دلتون بسوزه دختر نیستین نمیتونین بزنین😁
  5. آرام :)
    آرام :)
    ۵ مرداد ۹۹، ۲۰:۵۱
    یس منم بعضی مواقع میزنم و حالم خوب میشه البته خیلی زمان های خاص 🤗
    • sepid.v ~|
      من خیلیییی میزنم
      حس خوبی میده واقعا
  6. هیچکس  ...
    هیچکس ...
    ۵ مرداد ۹۹، ۲۱:۵۵
    😂 چند هزار تا کار رو نام ببرم که شما دخترا نمیتونین انجامش بدین 😂؟؟؟
    • sepid.v ~|
      خب حالا...😐
      ب جنبه های مثبت پست نگا کن😄😂
  7. گلی یاس
    گلی یاس
    ۵ مرداد ۹۹، ۲۳:۴۷
    من تاحالا ناخن نکاشتم . احساس میکنم یه جوریه. اگر هم بخوام اینکارو بکنم ترجیح میدم ژله ای کنم .
    من همیشه ی خدا ناخن هام لاک داره ✌🏻❤
    • sepid.v ~|
      منم نکاشته بودم،ژل بود 
      وااای دقیییقا منم😍همراه با دیزاینش..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">