جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۶ ب.ظ


سلاااام به همه سرخ دلای عزیز😃

میبینم که بازم قهرمان شدیم و ... حالا حالا قهرمانیم / پرسپولیس ایرانیم

قهرمانی مبارک همتون باشه 

ما بی نظیریممم و چی بهتر و قشنگ تر ازینکه اوج خوشحالیم تو تیمم خلاصه میشه!

و چه چیزی لذت بخش تر از فوتبال !

برای من برد تیمم و تاریخ پرسپولیسم مهمتر از هر خرید و مهمونی و ... دخترونست!

من دختر فوتبالی پرسپولیسی ام😊

و همیشه قهرمان و سرافرازم...

چهارمین قهرمانی پیاپی و پوکر ارتش سرخ مبارک هممون💪

🏆🏆❤️🏆🏆

مینویسم بر فراز آسمان / پرسپولیس زیباترین عشق جهان






۶نظر ارسال شده است.
  1. «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
    آقا چه خبره؟؛
    چیه این فوتبال مسخره
    هرجای بیان میری تبریک گفتن:/
    • sepid.v ~|
      (وی سعی میکند آرامش خود را حفظ کند‌..)
      خبری نیست طبق معمول قهرمانی پرسپولیسه😊😁
      کجای فوتبال مسخرس واقعا؟؟😑🙄
  2. «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
    (از وی کمال تشکر را دارم)
    آهان:\
    اونجاش که ۲۲ نفر دنبال یه توپ میدوند -___-
    • sepid.v ~|
      (خواهش میشود،باز هم موردی بود بفرمایید)
      اونجاش که یه تیم با کلی هوادار قدرتمندانه همه ی بازی هارو میبرند و قهرمان فوتبال میشن جذاب نیس عایا؟!
      جسارتا جنابعالی مذکر هستین؟؟چطور ممکنه به فوتبال علاقمند نباشین :/
  3. «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
    از نظرم نه:/ یه بازی معمولیه:/
    از نظر من جالبی فوتبال فقط اونجاست که اون یازده نفر زحمت میکشند و گل میزنن و حالا به یه مقام قهرمانی هم میرسند بعد افراد هوادار اون تیم میگن:«قهرمان شدیم» یا مثلا :«۵ گل زدیم»
    جذابیت فوتبال برای من فقط اینجاست که خیلی هم خندم میگیره...
    بلی:||||||||||||||||||||
    دوست ندارم نمی‌دونم چرا
    یه چیز وقت تلف کنی هستش-___-
    • sepid.v ~|
      اوکی...من دیگه حرفی ندارم😐🤦‍♀️
  4. اقا پسر
    اقا پسر
    ۴ مرداد ۹۹، ۰۰:۲۳
    عههههه ، دوباره قهرمان شدیم ؟ چقدر زندگیا یکنواخت شده ...
    • sepid.v ~|
      اره واقعا 
      منم ازینهمه اتفاقای تکراری خسته شدم 
      یکی نیس بگه بابا بسه دیگه چقد قهرمانی اخه
      شجاع خلیل زاده حق داشت میگفت ماهیچه هام گرفته انقد جام بردم بالا...

  5. زری ...
    زری ...
    ۴ مرداد ۹۹، ۱۱:۱۱
    به شدت با ناطق خاموش موافقم /:

    به نظرم هیجان بعضی ورزش ها خیلی بیشتر از فوتباله /:
    • sepid.v ~|
      بعله...
      هر کس یه نظری داره😑
      اما من حاضرم خیلی چیزامو در ازای فوتبال بدم...
  6. عرفان ...
    عرفان ...
    ۴ مرداد ۹۹، ۲۱:۱۷
    چرا بر خلاف خیلی از پسرها به فوتبال زیاد علاقه ندارم؟! :((
    • sepid.v ~|
      حق شما که پسری رو من خوردم فک کنم😂😂
      من متاسفانه درک نمیکنم علاقه نداشتن به فوتبالو...نمیتونم جوابی به سوالتون بدم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">