چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۴۶ ب.ظ
سلاااام 😃
ایشالا حالتون خوب باشه ،من که عالیممم
دیدین یه وقتایی بعد چندروز خستگی و درس و مریضی و ... یهو یه خبر خوب و اتفاقی که اصلا فکرشو نمیکنید میوفته؟؟
دقیقا الان تو همین حالم 
و یه چیز جالب دیگه که الان متوجه شدم اینه که اصصصلا تو کنترل و مخفی نگه داشتن احساساتم موفق نبودم و اینکه مادر گرامی از چشمام همه چیزو خوندن😂
خلاصه که..یه هفته ای هست مدرسه ها شروع شده و حسابی خسته ام و بعد ۹ روز یه مریضی سختو پشت سر گذاشتم الانم درگیر کارها بودم که یهو این خبر بهم رسید و کل خستگی در رفت🙃🙂

پ ن :نمیتونستم خبرو بگم🙄جنبه عمومی نداشت!😁
بماند به یادگار: چهارشنبه یکم مرداد
۲نظر ارسال شده است.
  1. اقا پسر
    اقا پسر
    ۱ مرداد ۹۹، ۲۰:۵۱
    نه متاسفانه ، فکر نکنم پیش اومده باشه برام (:
    کنکوری 1400 هستین؟!
    خدا رو شکر که دوباره سلامتی تون رو به دست اوردین ...
    • sepid.v ~|
      اع چ بد🙁امیدوارم حسش کنین این حال خوبیه که من الان دارم رو،خیلی ارامشبخشه!
      نه یازدهمم سال بعد کنکور دارم🥴
      ممنونم ازتون😊🌷
  2. Alieh Banoo
    Alieh Banoo
    ۲ مرداد ۹۹، ۰۰:۲۴
    سلام خداروشکرکه عالی
    امیدوارم که تاکنکورت خوب بدرخشی

    اره برای من خیلی شده🥰🥰
    • sepid.v ~|
      سلام 
      مرسی عزیزم ممنون❤❤❤
      خیلی حس خوبیه🙃😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">