دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۲۰ ب.ظ

امروز کارنامه هامونو دادن...اصصصلا استرس نداشتم تا اینکه فهمیدم ارامش قبل طوفانه!

این دبیرا چشونه؟؟چرا اینجوری میکنن؟؟چرا ی سری دبیرا عین گل میمونن ی سری عین..

دارم دیونه میشم..تاحالا انقد نامردی ندیده بودم

سر این محازیا گفتن ارفاق میکنیم کو؟؟؟

قشنگ ترتیب نمره هام اینجوریه:

مستمر ۲۰ ، امتحان ۲۰ ،سالانه ۱۹.۲۵

مستمر ۱۸.۵ ، امتحان ۱۸.۵ ،سالانه ۱۷.۲۵

مستمر ۱۹،امتحان ۱۹ ،سالانه ۱۸

و....

😑😐

خداوندا اینا تو بچگیشون نمره ازشون دزدیدن ک حالا کینه دارن که از دانش اموزا کم کنن؟؟؟

فقط امیدوارم دیگه سر کلاسشون نشینم و باهاشون درسی نداشته باشم چون ب شدت متنفر شدم از بعضیا...

۱۷نظر ارسال شده است.
  1. گن‍ ‍دم
    گن‍ ‍دم
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۵:۲۷
    نامردا0_0
    • sepid.v ~|
      خیلیییی 
      اصلا انصاف ندارن
  2. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۵:۳۷
    دلیلشو که بت گفتم:|
    دست مدرسه نیس اونش
    نمرات ترم اوله
    چیزی که دست خودشونه مستمر و پایانی ترم دومه
    • sepid.v ~|
      بابا امتحانا مجازی بود باید یذره مردونگی ب خرج بدن چه وضشه
  3. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۵:۴۲
    دقیقا چون مجازی بود نمرات امتحانایی که دادیم اصلا حساب نشده!
    • sepid.v ~|
      ب شدت سه نقطه ان...هوف
  4. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۵:۵۸
    دبیر دبیرستان داریم تو جمعا.. حواست باشهD:
    • sepid.v ~|
      همه که مثل هم نمیشن😂گفتم بعضیا...
  5. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۶:۰۵
    ن دیگه.. اسم نبردی:D
    • sepid.v ~|
      اوکی😂😂

      از همینجا میگم بغییر از بعضی معلمای خودم ،بقیه خوبن😂❤
  6. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۶:۱۲
    دیگه دیرهههه دیگه دیرهههه

    کاش اینجا قابلیت تگ کردن داشت که جناب بیدل رو تگ میکردم😂🚶🏻‍♀️
    • sepid.v ~|
      بابا برم بگم غلط کردم خوبه؟؟😂😂

  7. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۶:۱۹
    هر چند که دیررره ولی خب:/
    باشه قبول:/

    😂🚶🏻‍♀️
    • sepid.v ~|
      میرم شخصا معذرت خواهی😂
      ولی واقعا معلمای خودمونو گفتم😐😑
  8. فاطـــღـــمـه ツ
    فاطـــღـــمـه ツ
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۷:۲۱
    همه نمرات رو معلما از خودشون دادن
    داداش من کلا امتحان نداد ، درسته اون ابتدایی هست ولی خب بازم قوانینی هست دیگه
    برداشته همشو خیلی خوب داده ورزشو قابل قبول
    درحالی که اگه امتحان میداد خیلی گند میزد :/
    نمره دست معلمه ، پارسال من خودم برای اولین بار افتادم ، برداشت تو کارنامه ۱۷ گذاشت
    • sepid.v ~|
      با چه منطقی ورزشو قابل قبول داده😐😐😐😐روانین ملت...
      اره دست معلمه اما باید منصف و عادل باشن نمیشه که اینجوری واقعا ظلمه
      حق ی سریارو میخورن..
  9. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۷:۳۱
    معلمای خودمونم فقد اون نیکپور فلان فلان شده:/
    بقیشون بد نیستن
  10. Alieh Banoo
    Alieh Banoo
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۸:۰۲
    معلما بعضیاشون حقیقتن کم دارن یه چیزی

    اونم رحم ومروت وعدله

    ولی خب اکثرمعلما ادمای شریفی هستن
    • sepid.v ~|
      بله
      من خودم چنتا معلم داشتم که واقعا عاشقشون بودم و تا دنیا دنیاس بهشون احترام میزارم

      هر ادمی با هر شغلی بنظر من شخصیتشو خودش میسازه
  11. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۸:۰۵
    مرادی معمولیه
    به نسبت کارت نمره میده و خیلی تو کار ارفاق نیس
    ولی نیکپور کم میکنه:/
    • sepid.v ~|
      اره 
      ولی یک نمره و نیم مرادی اگه الکی ازم کم نمیکرد معدلم بالاتر بود الان

      سال بعدم شیمی با مرادیه؟؟
  12. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۸:۱۷
    با نمره ی ترم اولت میانگین گرفته
    تقصیری نداره بیچاره

    فک نکنم ولی ممکنه:/
    • sepid.v ~|
      بابا مستمر ترم اول ۲۰ بود

      یا خدا
  13. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۹:۳۴
    خب برگه ت نمرش فرق میکرده لابد
  14. هیچکس  ...
    هیچکس ...
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۹:۴۵
    :/ مجازی از همون اول سرکاری بود و تو کلاس ما تنها زرنگ کلاس که (تو هر کلاسی حدقال ده تا زرنگ هست که تو کلاس ما 12 تا هستش 😂) امتحانای مجازی رو نداد عوضش گرفت فیلم دید من بودم :/ چرا و از کجا فهمیدم ؟ مادر خودم یکی از همون معلما 😂😂
    • sepid.v ~|
      اره واقعا همش چرت بود😂😂
  15. Kimix ngh_
    Kimix ngh_
    ۲۴ تیر ۹۹، ۰۰:۴۶
    وای چقد بی انصافو نامرد ما که امتحانای مجازیمون تا ۸ مرداد هست یعنی خودمو واسه نمراته بد اماده کنم پس؟😥😥🤦🏻‍♀️
    • sepid.v ~|
      متاسفانه باید بگم بله...خیلی بی انصافن
  16. زری ...
    زری ...
    ۲۴ تیر ۹۹، ۰۷:۰۵
    شیمی مون /:
    بی شعور///:
    کلا اصلا کاری به کار نمره ها و اینا نداشت... بر اساس تفکری که از بچه ها تو ذهنش ساخته بود نمره می داد...
    تفکر معلما راجب من کلا افتضاحه /: ولی خب چون تا الان امتحان پایانیامو خوب می دادم نمی تونستن کم کنن... ولی الان که هیچی به هیچی /:
    ای خداااااااا
    • sepid.v ~|
      خیلی بده اینجوری میکنن نمره امتحان چه ربطی به تفکر اونا داره اخه
  17. گلی یاس
    گلی یاس
    ۲۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۵
    میفهممت واقعا . چرا واقعا یه سری از معلم ها اینطوری ان اخه ؟! انگار ارث باباشونو بالاکشیدیم . خداروشکر 12 سال درس خوندنم خیلی وقته تموم شده دیگه ریخت این معلمهارو نمیبینم
    • sepid.v ~|
      مرسی🙃
      اره انگار ک ما به زور گفتیم توروخدا بیاین سر کلاس ما...
      خوشبحالتون😕
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">