دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۷ ب.ظ

وقتی اسم بچه میاد یاد چی میوفتین؟! بازی ؟ شیطنت ؟شادی ؟
اما یک سری واژه ی دیگه هست که به اجبار مهمون اینهمه کلمات مثبت می شه..
یک سری بچه که به اشتباه وارد دنیای دیگه ای شدن!

کودکان کار...کودکان پرورشگاه..شیرخوارگاه...کودکان طلاق...


امروز،روزیه که تو وارد خانواده شدی...روزی که دنیات با چیزای دیگه ای گره خورد.
امروز سالگرد روزیه که شوق توی چشم اکثرا افراد خانواده دیده میشد...شوق برای دیدن تو!
برای دیدن بچه ای که حالا شده عزیز این خونه.
آره!گفتم اکثرا چون افکار متفاوتی وجود داره،شاید دیدگاه بعضیا اوایل یه جور دیگه بود!
اما...حالا که دوسال از اون روز میگذره میبینم که خیلی ماهرانه خودتو مهمون قلب هممون کردی !
امروز...۲ تیر ۱۳۹۹، روزی که برای تو مینویسم و خدا رو هزاربار شکر میکنم بخاطر قدم گذاشتنت به خانواده خودت! خوش اومدی دردونه...

۱۲نظر ارسال شده است.
  1. جـودی  خآنوم :)
    جـودی خآنوم :)
    ۲ تیر ۹۹، ۲۳:۰۸
    عزیزممم^^
    من بهش میگم مورچه :)))
  2. جـودی  خآنوم :)
    جـودی خآنوم :)
    ۲ تیر ۹۹، ۲۳:۱۰
    کلا به بچه ها :))
  3. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲ تیر ۹۹، ۲۳:۱۱
    خدا حفظش کنه ☺🤗💙
  4. Roham Gh
    Roham Gh
    ۳ تیر ۹۹، ۰۰:۱۰
    مبارک باشه ^^
  5. صنما ‌ ‌
    صنما ‌ ‌
    ۳ تیر ۹۹، ۰۰:۵۷
    عزیزم ^_^
  6. gogoli_ otaku
    gogoli_ otaku
    ۳ تیر ۹۹، ۱۰:۰۱
    خدا حفظش کنه ^_^
  7. مهران  :)
    مهران :)
    ۳ تیر ۹۹، ۱۳:۲۷
    مبارک باشه ^-^
    • sepid.v ~|
      تولد نبود..
      ولی،ممنون از نظرتون🙃
  8. گلی یاس
    گلی یاس
    ۳ تیر ۹۹، ۱۷:۳۴
  9. مهران  :)
    مهران :)
    ۳ تیر ۹۹، ۱۷:۵۶
    روز دختر مگه نیس واسه اون گفتم
    • sepid.v ~|
      اها ممنون😊
      فک کردم در رابطه با متن گفتین
  10. مهران  :)
    مهران :)
    ۳ تیر ۹۹، ۱۷:۵۹
    من پس چرا متنتونو خوندم فک کردم واسه روز دختر میگین :)
    از بس این روزا اینجور متن میزارن
    • sepid.v ~|
      عکسارو هم نگاه کنید متوجه میشین😄
  11. رفیقِ نیمه راه
    رفیقِ نیمه راه
    ۳ تیر ۹۹، ۱۸:۱۶
    روزتون مبارک :)
  12. مهران  :)
    مهران :)
    ۳ تیر ۹۹، ۱۸:۴۵
    اصا فک نمیکردم اونا عکس باشن، ببخشید :)

    خدانگهش داره براتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">