يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳ ب.ظ

روز دختر نزدیکه...روزی که خدا لبخند زده و یه فرشته هایی که بال ندارن اومدن روی زمین به اسم دختر،که ماها باشیم...

روز هممون مبارک باشه خدا نگهمون داره 😄😁

اینم یه دو بیتی تعریف از خود نباشه 😊
من از تو گلبنی بهتر ندیدم          ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم
میان این همه گل‌های عالم     گلی خوشبوتر از دختر ندیدم

 

پ ن:فکر کنم یکم پیشاپیش رفتم ولی خب ی روز داریم تو تقویم که اصلا میدرخشه نمیشه نادیدش گرفت باید زودتر ابراز علاقه کرد بهش 🙃
 

۱۶نظر ارسال شده است.
  1. Bahar 1999
    Bahar 1999
    ۱ تیر ۹۹، ۲۲:۵۷
    هووورا روزمووون مبارررررکا باشه
  2. زری ...
    زری ...
    ۱ تیر ۹۹، ۲۳:۳۹
    هوراااااا:))))))

    البته خب وقتی کسی تبریک نمی گه با بقیه روزا زیاد فرقی نمی کنه /:
    • sepid.v ~|
      بیااا وسط😄

      باید کادوعم بدن تازه😂
  3. فاطـــღـــمـه ツ
    فاطـــღـــمـه ツ
    ۱ تیر ۹۹، ۲۳:۴۴
    روز هممون مبارک 😍😍🌹
    • sepid.v ~|
       مباااارکککاااا
      🌹🌹🌹
  4. مهران  :)
    مهران :)
    ۲ تیر ۹۹، ۰۰:۵۷
    روز شما روز ما هم هس 😂😍
    روزمووون مبارک
    • sepid.v ~|
      خودتونو قاطی نکنید لطفا..😂😐

      روز مااا مبارک😂🥳
  5. مهران  :)
    مهران :)
    ۲ تیر ۹۹، ۰۱:۱۵
    چیزی اگه قاطی هر آشی بشه دیگه نمیشه جداش کرد 😅
    پسسسسس روزمووون مبارک 😍
    • sepid.v ~|
      اون نخود نبود؟؟ میگفتن نخور هر آش و این حرفا...😂😂
      باز گف..😐😄
  6. مهران  :)
    مهران :)
    ۲ تیر ۹۹، ۰۱:۲۳
    حالا نمیخواستم خودمو نخود کنم که شما کردین 😅🤦‍♂️
    ولی به هرحال من نمیدونم منم هستم
    منم یا بازی، یا بازی خراب
  7. صنما ‌ ‌
    صنما ‌ ‌
    ۲ تیر ۹۹، ۰۲:۵۶
    دلم شیرینی می‌خواد اصلا :)))
    • sepid.v ~|
      بساط کادو شیرینی جشن همه چی باید به پا باشه😁
      روز شما مبارک❤
  8. Roham Gh
    Roham Gh
    ۲ تیر ۹۹، ۰۹:۵۵
    مبارکا :)🌺
  9. رفیقِ نیمه راه
    رفیقِ نیمه راه
    ۲ تیر ۹۹، ۱۰:۳۴
    واسه چی روز پسر نداریم!؟ 😒😒
    • sepid.v ~|
      نخاسته باشم بحث کنم ،بهتره بگم : 

      پسرا از بچگی مرد میشن دیگه همون روز مرد حساب میشه😊
  10. جـودی  خآنوم :)
    جـودی خآنوم :)
    ۲ تیر ۹۹، ۱۱:۰۹
    بیااا بخلممم :))))
    میبینم چقدر همه چی قشنگ تر شده
    آب و هوا خوب شده
    همه خوشحالن و کلی اتفاقای خوب میفته
    نگو روز دختر نزدیکه ^^
    • sepid.v ~|
      ااااره اصن ما آرامشیم 
      ما نباشیم زندگی معنا نداره که
      روزت مبارک عزیزم❤❤
  11. جـودی  خآنوم :)
    جـودی خآنوم :)
    ۲ تیر ۹۹، ۱۱:۲۶
    روز شماهم پیشاپیش ^^
  12. صنما ‌ ‌
    صنما ‌ ‌
    ۲ تیر ۹۹، ۱۲:۴۶
    من نمی‌دونم امروزه یا فردا :)) :|
  13. صنما ‌ ‌
    صنما ‌ ‌
    ۲ تیر ۹۹، ۱۲:۴۹
    ^_^
  14. رفیقِ نیمه راه
    رفیقِ نیمه راه
    ۲ تیر ۹۹، ۱۳:۵۲
    ای وای 😎😍
    مرسی ^_^
  15. گلی یاس
    گلی یاس
    ۲ تیر ۹۹، ۱۴:۰۰
    روزمون مبارک😍🎉
  16. ⛩  𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
    ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
    ۲ تیر ۹۹، ۲۱:۴۱
    روزتون مبارک
    خوش باشید و سلامت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">