پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶ ق.ظ

هیچ کس نیست به جز آینه صادق با من
نیست در آینه آن عاشق سابق با من

سهم پیمانه‌ی دیوانه و فرزانه یکی ست
بگذر از مسئلهء عاقل و عاشق با من

دشمنان تشنه‌ی خون من و من تشنهء مرگ
زهر شیرین من! ای یار منافق با من!

تا کنون هیچ نسیمی نوزیده ست به لطف
بعد از این هم نوزد باد موافق با من

باش تا با نظر بخت مطابق باشم
گر چه یک عمر نبوده ست مطابق با من

|فاضل نظری|

۶نظر ارسال شده است.
  1. شی‍ ‍فته
    شی‍ ‍فته
    ۲۹ خرداد ۹۹، ۱۲:۲۹
    به به^^
    خیلی اشعار زیبایی دارن ایشون:))
  2. Roham Gh
    Roham Gh
    ۲۹ خرداد ۹۹، ۱۲:۳۶
    👌👌🌹
  3. ..Deniz ..
    ..Deniz ..
    ۲۹ خرداد ۹۹، ۱۵:۴۹
    👍🏻👍🏻💫
  4. صنما ‌ ‌
    صنما ‌ ‌
    ۲۹ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۷
    به‌به جنابِ فاضل :)
    • sepid.v ~|
      بعله🙃شعراشون فوق العادس من خیلی دوست دارم
  5. صنما ‌ ‌
    صنما ‌ ‌
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۰۳:۲۶
    منم همینطور :)
    سال قبل هر کدوم از کتاب شعرهاشون ۱۲ هزار تومن بود الان شده ۲۴ هزار تومن :(
    • sepid.v ~|
      :)

      چ بد...ینی دیگه نمیشه کتاباشونم بخونیم؟!😕😂
  6. زری ...
    زری ...
    ۳۱ خرداد ۹۹، ۱۵:۴۲
    کلا اقای فاضل نظری :))))))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">