دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۵۸ ق.ظ

تو را...معتبر ترین آیین جهان میدانم!
تو را...شبه منشور کوروش میدانم!
تویی که همچون کوروش بر ایران ،پادشاهی میکنی قلبم را...
و تویی که به روحم عشق را هدیه میدهی...
و تو نفس میبخشی به خفگی زندگی ام و زنده میکنی مرا 
و این زنده شدن جز شگفتی نیست!

روح میدمی به مغزم...همانگونه که معبود از روحش میدمد به بنده اش!
همانقدر عاشقانه...همانقدر اعجاب انگیز...
میگویند عاشقی با عقل بهتر از عاشق احساسیت
اما من،فقط میخواهم،با تمام وجودم،و فقط با تو،عاشقی کنم...
عقل هم گاهی اوقات منطقی میگوید
قلب هم گاهی اوقات رنجورانه حرف ها میگوید
اما هر دوی اینها باهم...از عشق سخن میگویند...از چیزی که من سعی در انعکاسش در چشمانت دارم!
اری...گاهی اوقات،نگاه هم عاشق میشود...مثل نگاهم که گره میخورد بر برگشت مژگانت و پیچش موهایت...
مثل نگاهت که سُر میخورد بر گونه های سرخم...
نگاه کن آرام جانم!بگذار چشمانت ببینند ذره ذره شیدایی ام را...
بگذار حتی اگر روزی عقلت هم منطقی سخن گفت...قلبت تعریف کند از این دیوانگی ام و بگوید که چقدر عاشقت هستم...تا گامهایت برای رفتن،عازم نشوند...
بگذار برای همیشه با دلت بمانی تا بتوانم نفس بکشم و زندگی کنم
بمان تا جهانم بی الف نشود و قلبم بی عشق نماند...
من بی تو مثل سربازی بی تفنگ ، کودکی بی نشاط ، دانش آموزی بی کتاب میمانم...
اگر بهشت هم بهایش تو را نداشتن است...جهنم است بهشتی که تو نیستی در آن !

➖⃟🖤•• ━⃤━━━ᴸᵒᵛᵉ ʸᵒᵘ───── ⇆

۵نظر ارسال شده است.
  1. Roham Gh
    Roham Gh
    ۲۶ خرداد ۹۹، ۰۹:۵۱
    👌👌🌹
  2. فاطـــღـــمـه ツ
    فاطـــღـــمـه ツ
    ۲۶ خرداد ۹۹، ۱۲:۰۶
    ❤❤
  3. زری ...
    زری ...
    ۲۶ خرداد ۹۹، ۱۵:۲۲
    😊...
    بسی عاشقانه بود 😂
    نمی دونم چجور می تونیم این حجم از احساسات و نسبت به یه نفر داشته باشیم😂
    • sepid.v ~|
      مرسی عزیزم...

      وقتی که عاشق باشیم دیگه😄
  4. گلی یاس
    گلی یاس
    ۲۶ خرداد ۹۹، ۲۱:۳۹
    👌🏻❤
  5. صنما ‌ ‌
    صنما ‌ ‌
    ۲۷ خرداد ۹۹، ۰۰:۴۵
    ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">