دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۱۲ ق.ظ

فردا امتحان دینی دارم داشتم میخوندم که چشمم افتاد به دوتا متن لا به لای متن درس...بنظرم خیلی قشنگ بودن دلم نیومد نزارم براتون :)

فقط یک بار          ♡         پرواز عاشقانه

 

اینم یه کلیپ فان مرتبط با درس و امتحان...من که خیلی خوشم اومد ازش😅

۸نظر ارسال شده است.
  1. گلی یاس
    گلی یاس
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۱۰:۲۹
    متن های زیبایی بود :)
  2. Bahar 1999
    Bahar 1999
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۱۱:۰۰
    عالییی بود
    کیلیپپپپه فقطططط😂😂😂😂
    • sepid.v ~|
      مرسی🌸
      😂😂خیلی خوب بود اون
  3. Roham Gh
    Roham Gh
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۱۵:۵۲
    😂😂😂😂😂
  4. جـودی  خآنوم :)
    جـودی خآنوم :)
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۱۶:۱۶
    فکر میکردم ... خاطرات مدرسه رو میتونم تو پستوی ذهنم... اون گوشه موشه ها
    بزارم که خاک بخوره و نگامم بهش نیفته...
    ولی امان از این همه تلنگر که آدمو یادش میندازه ...!!!!
  5. زری ...
    زری ...
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۱۶:۴۸
    چقدر اشنا هستن
    دینی سال نهمه ؟
    یا شایدم دارم اشتب می کنم ///:
  6. زری ...
    زری ...
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۱۷:۰۲
    هییییییع
    دینی امساله ؟؟؟؟
    خاک تو اون سرم😐
  7. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۱۷:۳۱
    چه خوب...
  8. زری ...
    زری ...
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۲۲:۱۴
    خیر سرم مثلا /:
    • sepid.v ~|
      مگه امتحان ندارین الان؟😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">