پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۱۲ ب.ظ

مرگ در قاموس ما از بی وفایی بهتر است

در قفس با دوست مردن از رهایی بهتر است

قصه ی فرهاد دنیا را گرفت ای پادشاه

دل به دست آوردن از کشور گشایی بهتر است

تشنگانِ مِهر محتاج ترحم نیستند

کوشش بیهوده در عشق از گدایی بهتر است

باشد ای عقل معاش اندیش، با معنای عشق

آشنایم کن ولی نا آشنایی بهتر است

فهم این رندی برای اهل معنا سخت نیست

دلبری خوب است، اما دلربایی بهتر است

هر کسی را تاب دیدار سر زلف تو نیست

اینکه در آیینه گیسو می گشایی بهتر است

کاش دست دوستی هرگز نمی دادی به من

 «آرزوی وصل » از « بیم جدایی » بهتر است


|فاضل نظری|

۵نظر ارسال شده است.
  1. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۱۵ خرداد ۹۹، ۱۷:۲۶
    کوشش بیهوده در عشق از گدایی بهتر است....

    خیلی اعتقاد دارم به این🙃👌
    • sepid.v ~|
      خیلی شعر قشنگیه...دوسش دارم :)
  2. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۱۵ خرداد ۹۹، ۱۷:۳۶
    چه قشنگ👌👌👌.
    واقعا خوبه.
  3. گلی یاس
    گلی یاس
    ۱۵ خرداد ۹۹، ۱۸:۱۹
    شعر قشنگی بود
  4. Roham Gh
    Roham Gh
    ۱۵ خرداد ۹۹، ۲۲:۳۲
    خیلییی قشنگ بود😊🌹🌹
  5. زری ...
    زری ...
    ۱۶ خرداد ۹۹، ۰۱:۴۲
    اتفاقا چند روز پیش برای اولین بار این شعر و دیدم
    عاشقش شدم... خیلی قشنگه :))))


    کوشش بیهوده در عشق از گدایی بهتر است...

    ما که وصل نشدیم ببینیم بیم جدایی بد تره یا انتظار وصال😂😂😂😂😂

    موفق باشی
    • sepid.v ~|
      کلا شعرهای استاد خیلی قشنگن...من ک عاشقشونم😉
      وصل شو 😂
      هر چند فک کنم هم انتظار وصال هم بیم جدایی بد باشه😑

      قربونت عزیزم❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">