چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۰۱ ب.ظ

چه گناهی؟!

تو مرا تنگ در آغوش بگیر؛
تن تو عین بهشت است،
جهنم با من...🧡
 
| نفیسه سادات موسوی |
۶نظر ارسال شده است.
  1. Roham Gh
    Roham Gh
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۰۶
    💚💚
    فاضل نظری؟😐
    • sepid.v ~|
      نه 😂😂نویسندشو نمیدونم
  2. Roham Gh
    Roham Gh
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۰۹
    هههههه😐😑
    سارق ادبی😐
  3. ماجده هستم(:
    ماجده هستم(:
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۰۹
    🙃😍🖤

    +وقتی تو اینترنت سرچ میکنی🙄 که ببینی نویسنده اش کیع🤦🏻‍♀️
  4. شیفته گونه
    شیفته گونه
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۵۱
    😍❤️️😍❤️️
  5. رفیقِ نیمه راه
    رفیقِ نیمه راه
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۵۷
    خیلی غمناکه...
    آقا جدیدا دارید زیادی عشق و عاشقی پست میذارید مراعات حال امثال منو بکنید :|
    • sepid.v ~|
      اره ...
      مگه حال شما چشه😂
      خب من شعر رو دوست دارم و معمولا از فاضل نظری پست میزارم بخاطر همون عشق و عاشقیه 
      غیر از اشعار چیز دیگه ای نبوده که؟!🤔
  6. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۱ خرداد ۹۹، ۱۰:۱۰
    بسیار زیبا 👌.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">