سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۳۶ ب.ظ

دلبر...نمیدانم به چه زبانی بابت تمام آنچه که با بودنت ارزانی ام کرده ای سپاسگزار باشم!

تقویم را ورق میزنم...

می رسد به روزی که وجودم عشق را لمس کرد...

روزی که جنگل های آشفته قلبم پر از شکوفه شد..

نگاه کن ! چقدر با آمدنت این روز زیبا شد !

با آمدنت روح خسته ی من جان گرفت 

روزی که به دنیا آمدی ، هرگز نمیدانستی که آرامش بخش روح و روان کسی خواهی شد که با تو زندگی برایش دلنشین تر است...

قوت قلبم ! در کنار تمام داشته هایم ، تنها تو ، دلیل کافی خوشبختی ام هستی...

تولدت معراج دستهای من است زمانی که عاشقانه آمدنت را شکر میکنم...

 

♡تولدت مبارک دار و ندار من♡

•۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹•

 

 

 

اینم کادوی من به نی نی کوچولوی قشنگمون نظرتون؟؟!!

کادو

۴نظر ارسال شده است.
  1. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۳۰ ارديبهشت ۹۹، ۱۶:۱۴
    اینم ذکر میکردی که مال یه نی نی کوچولوعه😐❤

    مبارک😊😘
    • sepid.v ~|
      وا چیه مگه حالا😂😂

      مرسی عزیزم❤❤
  2. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۳۰ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۴۳
    چه عاشقانه قشنگی👌.
  3. آرام :)
    آرام :)
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۱:۰۹
    تبریک میگم متن قشنگی بود :)))
  4. گلی یاس
    گلی یاس
    ۱ خرداد ۹۹، ۱۹:۰۹
    تولدشون مبارک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">