شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۸ ب.ظ

شب آن شب که عشق پر میزد میان کوچه بازارم

تــو را در کوچه میدیدم که پا در کوچه بگذارم

به یادم هست باران شد تــو این را هم نفهمیدی

من آرام رفتم تا برایت چتر بردارم

تــو می لرزیدی و دستم، چه عاجز میشدم وقتی

تــو را میخاست بنویسد بروی صفحه، خودکارم

میان خویش گم بودی میان عشق و دلتنگی

گمانم صبح فهمیدی که من آن سوی دیوارم

هوا تاریک تر میشد تــو زیر ماه میخواندی

مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم

چه شد در من؟! نمیدانم فقط دیدم پریشانم   

 فقط یک لحظه فهمیدم که خیلی دوستت دارم

از آن پس هرشب این کوچه طنین عشق را دارد

تــو آن سو شعر میخوانی من این سو از تــو سرشارم

سحر از راه میآید تــو در خورشید می گنجی

و من هرروز مجبورم زمان را بی تــو بشمارم

شبانگاهان که برگردی به سویت باز میگردم

اگر چه گفته ام هرشب که این هست آخرین بارم

۷نظر ارسال شده است.
  1. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۷ ارديبهشت ۹۹، ۲۲:۵۹
    چه شد در من نمیدانم......🙃
  2. Roham Gh
    Roham Gh
    ۲۷ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۰۰
    قشنگه :)
    نکنه از خودته :/
    • sepid.v ~|
      اوهوم...خیلی


      ن بابا😂از نجمه زارع
  3. Roham Gh
    Roham Gh
    ۲۷ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۳۵
    عه چرا اسمشو نمیبری کلک😐😅فک کردم مال فاضل جونمه😨😐
    • sepid.v ~|
      میخاسم ببینم کی فک میکنه من انقد هنرمندم ک دیدم تو😂😂

      واقعا دوسش داری؟
  4. Roham Gh
    Roham Gh
    ۲۷ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۴۲
    اسکلم کردی ینی😂😐
    نه بابا فاضل کدوم خریه فقط نجمه زارع😂😂
    .
    نه آخه چرا به این نتیجه رسیدی😐
    • sepid.v ~|
      چرا اسکل دیونه😂😂
      فاضل نظری ک خیلی خوبه😂 گفدی فاضل جونم اخه
  5. Roham Gh
    Roham Gh
    ۲۷ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۴۷
    😂😐
    آهان نه همینطوری گفتمش😐کلا به شعر علاقه ای ندارم ولی هراز چندگاهی شعرچرت و پرت میگم دور هم میخندیم😂
    نمیدونم اون پست شعرم رو دیدی یا نه
    • sepid.v ~|
      بازم بگو بخندیم😂
      ن ندیدم
  6. Roham Gh
    Roham Gh
    ۲۷ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۵۵
    http://rgh8113.blog.ir/post/106
    😂😂
  7. Roham Gh
    Roham Gh
    ۲۷ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۵۹
    از هنرمندان جوان حمایت نمیشه دیگه😂😐همین میشه فاضل با اون اسمش معروف میشه😂😐😐
    • sepid.v ~|
      لنت بت😂😂😂اره خدایی اسمش خ داغونه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">