يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۵۳ ب.ظ

به رویم باز کن میخانه‌ی چشمی که بستی را

ز رندی مثل من، پنهان نباید کرد مستی را

 

نمی‌آید به چشمم هیچ‌کس غیر از تو این یعنی

به لطف عشق تمرین می‌کنم یکتاپرستی را

 

شُکوه آبشاران با غرور کوهساران گفت:

فرافتادن "ما" آبرو بخشید پستی را

 

در این بازار بی‌رونق، من آن ساعت شدم محتاج

که با "ثروت" عوض کردم غنای "تنگدستی" را

 

به تن تبعید شد روحِ عدم‌پیمای من ای عمر!

بگو بر شانه باید بُرد تا کی بار هستی را؟

 

#فاضل_نظری 

۶نظر ارسال شده است.
  1. Roham Gh
    Roham Gh
    ۲۱ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۳۲
    سلام..قشنگه، خیلی اهل شعر هستی، نه؟!
    • sepid.v ~|
      سلام خوبی
      مرسی

      اره خیلی دوست دارم مخصوصا شعرهای فاضل نظری ،علیرضا آذر ...
  2. محیا (:
    محیا (:
    ۲۱ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۴۶
    🌷👏👏
  3. محمد صدرا عبدالعلی زاده
    محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۲۱ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۲
    عالی
  4. شیفته گونه
    شیفته گونه
    ۲۱ ارديبهشت ۹۹، ۲۲:۵۰
    این کتاب خیلی قشنگه*-*
    پارسال از نمایشگاه کتاب خریده بودمش@ـ@
    • sepid.v ~|
      همه ی اشعارشون فوق العادن 👌
  5. شیفته گونه
    شیفته گونه
    ۲۱ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۲۴
    اوهوم:))
    اشعار کاظم بهمنی هم خیلییی دوست دارم:
    گاهی قناری ها اگر در باغ هم باشند
    مانند مرغان قفس دلتنگ می خوانند

    این ماهی افتاده در تنگ تماشا را
    پس کی به آن دریای آبی رنگ می خوانند؟
  6. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۸:۰۸
    چه قشنگ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">