پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۲۸ ق.ظ

دلم هوای خودم را کرده است

این روزها

بیشتر از هـر زمانی

دوست دارم خودم باشم!!!

دیگـر نـه حرص بدست آوردن را دارم

و نه هراس از دست دادن را…

هرکس مرا میخواهد بخاطر خودم بخواهد

دلم هوای خودم را کرده است…

همین…

۲نظر ارسال شده است.
  1. محمدرضا ...
    محمدرضا ...
    ۱۸ ارديبهشت ۹۹، ۰۲:۳۳
    آه که چقدر حس قشنگیه ... خیلی زیبا بود 🌹
  2. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۱۸ ارديبهشت ۹۹، ۰۸:۰۸
    کاشکی همه از این عینکا بزنن
    • sepid.v ~|
      اره واقعا 
      خیلی نیازه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">